Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Fairy J - 26 februari 2007 18:51

FAAAAAAAAN vad allt känns bra idag :) Har haft massor utav energi hela dagen. Gick till skolan, satt på en två timmars lång föreläsning i småföretagandet och blev inte alls okoncentrerad eller trött! Sen hade jag svenska och efter det drog jag hem, packade ner lite träningsgrejor o stack till gymmet. Det va ASskönt där idag. Orkade göra betydligt fler repetitioner än jag gjort när jag varit där innan och ja gick på rullbandet sketlänge. Strechade efteråt men ja kommer säkert ha världens träningsverk imorn ändå, men fan vad skönt, då vet man att man gjort det man ska :)
Pratade med Linda en lång stund nyss, är sååå glad att jag har henne. Min lilla prinsessa <3.
Imorn måste jag plugga, engelska prov på onsdag (!) Men jag ska se till att det kommer gå bra det med. Hoppas på att Karro och Malin kommer till helgen o och hälsar på, vore skitnice ju!
OH nu ringer Karro!
Älskar min Robin!

Ovido - Quiz & Flashcards