Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Fairy J - 25 februari 2007 03:23

Igår blev en mkt trevlig kväll. Jag, Robin och Jenny satt här uppe o chillade lite. O så plötsligt plinga det på dörren o vem stod inte där om int lille David :) Blev skitglad av o se han! Sen fortsatte chillandet, fast det spårade ur lite av enorma skrattanfall o jag gjorde en galen peruk till Robin som han har lovat att ha på sig på kommande fester hahaha! Den e asfet! LOVAR! :D
Idag har vi bara varit hemma. David o Podde kom förbi en sväng men stack rätt fort o efter det kom Becca o Emma så va det lite galet tjejsnack här o en runda nere på Mongolidgatans egna lilla pub där Emma o Becca köpte öl och spelade Jackvegas. Blev skitsugen på o hitta på nått skoj såhär sista kvällen innan skolan börjar igen men det är som vanligt helt dött i den här hålan så varför ens börja tänka i dom banorna? Nu stack dom hem nyss iaf, and I already miss them! Är fortfarande sketpigg vilket e störande. Och ÅNGEST inför imorn. PLUGG PLUG PLUGG. Har ju kommit efter som faaan i skolan allaredan. Vad har jag ett mig in på? Jag är inget läshuvud och kommer alrdrig att bli nått heller, det är en sak som är säker! Och som vanligt har man skjutit upp pluggandet till absolut sista möjliga dag att göra det på så jag känner en hel del stress. Måste förbereda mig inför engelska provet ja missade, plugga småföretagande och en del svenska... USCH! Ska se till att inte missa en endaste dag i skolan på hela veckan så ja kommer ifatt igen. Bara jag fixar hela skolbiten så är jag nöjd. Får lägga på ett kol imorn helt enkelt.
Näe nu ska jag dra med mig min gos till sängen o mysa lite hade jag tänkt. Hihi.
PeAce out!

Ovido - Quiz & Flashcards