Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Rubrik saknas

Av Fairy J - 30 juni 2008 23:18

UH! Ar besviken o bitter en smula..

Tror jag vill ha en pojkvan just nu, eller nagon i mitt liv att dela stunder tillsammans med. Sakart darfor ja fatt "kanslor" sa latt senaste veckorna.. Som sedan visat sig bara va illusioner,...Forsta gangen jag kanner sa sen min forra pojkvan sa antar att det ar en fas man gar igenom nar man varit singel snart ett ar. Det gar val over forhoppningsvis!


Jag onskar bara jag kunde traffa nagon som fick mig att strala. En MAN lixom. Som kan lyfta upp mig nar jag ar nere, fa mig att skratta, som tycker om MIG men inte later mig satta mig over honom utan kan satta sina granser... Nagon som vet vad han vill men och har mal i livet och kan ta hand om sig sjalv men som samtidigt inte ar en jobberoende snobb. Nagon som kan motivera mig, ge mig rad, trosta mig om det behovs, resa tillsammans med mig, skratta tillsammans med mig, ga pa fester ihop.. Ja listan kan bli lang! Han maste saklart gilla psy trance, speciellt progressive ^^ Och sa maste han saklart va snygg med, langre an mig, smal, men inte for smal. Valtranad pa ett snyggt satt lixom. Garna lite gyllene farg pa huden.. Helst brunt lite langre har, ,itt emellan oronen och hakan typ. Lockigt hade ju inte skadat. Och sa garna bruna ogon pa det. Eller grona..WOW! Typ bohem/tribe stil men inte overlagsen, han ska fortfarande funka pa middagar med familjen etc... Sa maste han ga bra ihop med mina vanner, OCH saklart min familj. Sen sa maste han vara vegetarian och gilla att laga nyttig och god mat. Han maste va odmjuk men inte pa ett mesigt satt. Humor ar oxa viktigt, och charm. Och sa vill ja garna att han ska dela mina teorier om livet, att han ska va oppensinnad. Han maste gilla att trana och hitta pa saker. T.ex ga ut i naturen, resa, musik, filosofi.. Han maste va intelligent men inte dryg... Han far inte vara snal men heller inte slosaktig, inte svartsjuk heller men han ska anda bry sig om det behovs. Han ska gilla att ga ut, kunna slappa loss men kunna beharska sig. Inte ha ett agressivt temperament utan relativt alltid halla sig lugn, och sa sjalvklart maste det maste ga att lita pa honom. Och katter maste va hans favoritdjur. Speciellt mina! Och sist men inte minst sa maste han av karleksfull och behandla mig som den prinsessa jag fortjanar att bli behandlad som! Med respekt, karlek och arlighet..


HAHA detta har sparat ut!!! HAhaha, va bara tvungen!!!! Men nu nar jag lagger upp allt svart pa vitt sa kanns det ratt sa omojligt att ja nagonsin kommer att kunna hitta min dromman! For jag kommer ju inte att bli nojd forran jag traffar nagon som uppnar allt det har.  Mina forvantningar ar nog alldeles for hoga!!! Jaja skitsamma, far la antingen bli lesbisk eller nunna!!!!!



Nu ska ja soooova ar trott!


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards