Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Fairy J - 9 juni 2008 21:30

Blev en trevlig helg som alltid :) Wibledon va helt ok, missade sjalva grillandet men stannade pa narra bars. Sen akte vi hem till Mark o Titts i Notting hill och dar hade vi skitkul spec jag o Titts. Djupa konversationer om livet, alskar sant! Alskar London vad det galler att traffa manniskor jorden over och bolla tankar tillsammans med. Och for forsta gangen i mitt liv typ, sa ar jag inte ensam om va ja tror och tanker vilket ar sa kul. Det ar det som kanns "hemma" med denna stan. Sa joo, riktigt trevligt. Rakade dock glomma min mobil hos Sofie, sa maste aka dit imornoch hamta den.. Jobbigt!


Nej nu tror ja jag ska ringa mamma och prata lite strunt, inte pratat me henne pa hela helgen.. HA det bra alla :)


x

Ovido - Quiz & Flashcards