Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Fairy J - 14 juni 2008 14:27

Steg upp sent, tog mig en rejal sovmorgon. Haft sa konstiga dromamr senaste natterna, det skrammer mig. Kommer aldrig ihag mina drommar annars nu for tiden, sa nu nar jag drommer nagot sa blir ja jatte radd att det ska vara ett budskap av nagot slag for dromamrna har inte varit direkt positiva. Far val hopaps det bara  hjarn spoken...


Har hangt upp en tvatt, och ska snart fosoka o va flitig och stada hela rummet en gang for alla. Bara gjort snabba stadningar senaste tiden, sa behover tomma rummet pa massa skrap, diska och byta sangklader m.m Maria och Miles har akt till Miles foraldrar tills imorn sa ar hemma sjalv.


Nehe far val satta igang med allt, sa man blir klar innan kvallen...



^^

Av Fairy J - 14 juni 2008 02:04

Pengarna mamma skickat kom idag, verkligen vid ratt tidpunkt. Sa grymt fattig nu, som vanligt dalig pa att planera min ekonomi under en manad. Maste bli battre pa det dar, har gjort upp en budget nu for hur ja ska klara mig under juli och den far ja inte overstiga det minsta fro da blir det jobbigt under Boom :S


Pratade med Linda pa msn forrut, saknar dig sa mkt gumman! Men det som ar bra med Linda, Jessica, Sandra osv ar att jag vet att dom finns dar hemma och att det kommer bli saa kul nar vi ses =)


Hmm hander i helgen da? Ska aka o hamta mobilen imorn, kan behovas! Saknar den NAGOT! Och sen hem till Sara torr ja, lite hemmamys, troligtvis fjader pyssel ^^ Pa sondag blir det kanske Brixton o progga,,, Om nan vill folja me mig.

Jobbet gick bra denna veckan for ovrigt, nice :)

 Vill inte va sahara fattig men sant ar livet ibland, som sagt, klarar mig iaf tills lonen kommer nu sa far va glad for det iaf..


Saknar sa mkt manniskor!!!! Linda, Sandra, Jessie, Sazza, Martin, Naylan,!!!!

Behover er energi! Skriv till mig oftare!


xx

Ovido - Quiz & Flashcards