Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Fairy J - 6 juni 2008 23:55

Har du nagonsin kannt det som att ditt jobb ater upp hela dig, din personlighet, ditt privatliv..?? Isf vet du hur ja kanner mig||! Raknar dagarna tills jag slutar dar, hatar det sa fruktansvarT! Och de marker det sakert, darav deras attityd mot mig. Jag kommer iaf i tid, och saljer oftast bra. Men jag ar inte DAR som de andra for jag ar reserverad och de kan inte fa grepp om mig vilket irriterar dom.

Hoppas inte jag far sparken, har ju en tendens att fa det! Men det ar sa svart att hitat ett jobb man trivs emd har har jag insett, iaf nar man som i mitt fall HATAR stress. For det ar streeeess har mahn, as hell! Vi far val se hur allt gar... Far val fortsatta kampa vidare, tanka pa BOOM, sol!!!! For det regnar har - heeela tiden!!!!! Horde av mamma att det va soligt som bara den hemma, mmhmm girl, inte haR!!! Lite less pa allt for tillfallet. Jobbet, ekonomin, vadret. Men det blir battre, det ljusnar, regnmolnen flyr undan snart och da kommer sommaren pa riktigt och da ar det frihet. Bara att halla ut nu sista manaderna, sen kommer semestern!!! Faan va jag langtar!!! Langtar redan tills bara nasta sondag da jag ska pa mythbar en runda. Nara och bra att aka till Brixton pa trevlig proggfest med chai i tradgarden =) HOPPAS pa fint vader... Thema satte upp mig pa gastlistan till nan fest for att samla in pengar till barnen i Indien men ja har inte rad. Inte heller lust att ga pa fler innomhus nu nar man varit ute en gang. Men vill ha sol, varma energier - MARTIIIN!!!! O Sara!!! O Naylan! Men han ar ju i Syd arfika nu sa han far man inte traffa pa ett tag - hoppas han fixar sitt visa tills BOOM! Behover verkligen sol... Bara nagra ynka stralar for att ladda batterierna.. NAGOT pisitivt maste handa denna helgen for att jag ska utsta nasta vecka dar, men vet att sondagen blir mysig iaf da jag troligtvis aker till Sparkle o grillar.


Anyway imorn ska jag gora lite nytta da nar man anda ar for fattig for att ta sig nagonstans. sa blir en liten sovmorron som jag tycker ja fortjanat sen ska ja stada pch aka till Bromley o se om de behover nan typ av helgpersonal nagonstans... Utoka jogging rundan me ett extra varv runt parken med..


Saknar alla dar hemma sa mkt senaste dagarna, ni kanns sa avlagsna! Alskar er! Snart ses vi! Augusti sager jag bara... Manaden jag haller lagan uppe fram tills.. Arets manad kommer det att bli!!

Ovido - Quiz & Flashcards