Alla inlägg den 7 juni 2008

:)

Av Fairy J - 7 juni 2008 18:50

Varit en mysig dag, regnfri, dock med moln men battre det an regn!

Steg upp tidigt akte till Crystal palace me syrran och gick pa second hand marknad. Hittade en jattefin poncho o tva tribe inspirerade snack halsband. Nojd med mina fynd :) Sen akte vi till Bromley o ja kopte flip flops. Tankte ta det lugnt ikvall o kanske ga pa Sex and the city som jag annu inte hunnit se, men sa ringer Paul o fragar om ja vill me till Wibledon pa barbecue party vilket ja givetvis sager ja till sa ska mota han kl 8 o sen drar vi dit. Blir med all sakerhet riktigt trevligt... Skriver mer imorn, ska se om ja pallar ta en runda nu innan ja gor mig i ordning


x

Av Fairy J - 7 juni 2008 03:31

Jag vill resa! Bort bort bort!!! Nu maste jag ju spara tills Boom men efter Boom sa blir det sparande till att resa nagonstans. Sa manga stallen jag vill se! Hogs pa listan ar Syd amerika, Nepal o Syd Afrika. Tror att det kommer bli Syd Afrika forsta anhalt. Mark o Paul m.fl aker dit i borjan av nasta ar, sa ska nog aka tillsammans med dom och da har jag ju boende och allt.


Kanner att jag kommit dit jag ville i min resa over hit, sa nu ar jag redo for en ny episod och den kommer bli bade en yttre och inre upplevelse.


Sa mkt jag vill se, uppleva!! Sa mkt atts e fram emot! Varlden framfor mina fotter! I love it!



x

x

x

x

Ovido - Quiz & Flashcards