Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Fairy J - 18 juni 2008 22:00

Martin ringde, han foljer me pa lordag!!!! Ska pa venoms utomhusfest, har eg iiinte rad men vagrar missa!!!!! OO tycker sa mkt om hans sallskap, han ar nr.1 for tillfallet!


Vatt en kampig dag pa jobbet me o fixa targets, men slutade nagorlunda. Borjade tidigt i morse sa ar lite trott... Ska val forsoka piggna till lite av mitt kaffe...


Det blaser! O ar molnigt! Inte alls kul vader har,,, Vill ha sol nu! Trott pa detta!!!!!

Av Fairy J - 18 juni 2008 00:52

Jaha, va ska man skriva idag eg? Mkt som hant.. Haft en trevlig helg, skulle ju umgatts med Sparkle men hon sov hela kvallen som den lilla fairy hon ar, sa motte upp Tits i Waterloo ist o gick pa Atoms fest. Skiiit kass musik, men det hade man ju raknat med.. Bara dark.Alltsa DAARK!  Jag somnade i chillen typ, ahha. Senare pa sondagen motte ja ob Tits upp Martin o stack till Brixton pa proggfesten. Spenderade nagra underbara timmar ute i tradgarden med chill o chai och pratade massa med alla fina sjalar som var dar. Alskar progg scenen i Lodnon, mkt vuxnare publik, "vettigare" manniskor. Valdigt fin positiv energi. Han va dar me, kul o traffa han, han ar sa fin! Sov hos han me sen, sa nu ar man ju ett kanslokaos igen! Njae, inte sa farligt, men detta forbannande spel har borjat! Fast lite kul ere me maste ja saga ! Har man ju natt o fundera over de trakiga dagarna i skoaffaren.. heheh...


Borjar jobba 9.30  imorn, sa ska sova nu efter en cigg. Pa fredag blir ja antligen klippt igen, hoppas de gor det lika snyggt som sist, sist va ju enligt mig sjalv ett mega klipp, helt suverant! Sa hoppas de lyckas lika bra denna gangen med...


Sen ville ja oxa skriva att ja ar sa tacksam for alla fina sjalar som invaderat mitt liv senaste aret, och for de trogna som alltid funnits dar (ni vet vilka ni  ar)! O sa har ja varldens basta familj med, ubland ar jag bara sa tacksam over allt jag faktiskt HAR!


Sweet dreams x

Ovido - Quiz & Flashcards