Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Fairy J - 20 juni 2008 22:14

Sadar. Hemkommer fran stan. Har vatt o klippt mig. Klippningen gick annorlunda till mot forra gangen. Denna gangen blev ja klippt av en av larana medans 20 japander tittade pa.. Sen skulle 20 japaner fota mig fran hoger o vanster, bak o fram efterat. HAHA! Blev nojd med klippet iaf :)

Sen akte ja forbi Anat och fick mina snyggis byxor ^^ Sooom ja langtat efter dom byxorna, sa javla bekvama o dessutom snygga som faN!


Ar sa fattig! Langtar tills onsdag da jag far min lon antligen!


Trist vader har, hoppas det e finare hemma dar det firas midsomamr o grejer... Inte sa mkt firande har, ska jobba imorn o sen ga ut me Thelma o Martin m.fl Sa lite firande blir det val iaf :) Men det firas ju inte pa samma satt har...


Neeehe, e trott! Lustigt nog, men maste ta mig i kragen o ut o springa,...


Glad midsommar alla! 

Ovido - Quiz & Flashcards