Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Fairy J - 4 juni 2008 00:22

Har precis dyyschat. Nice som fan. Vatt pa Combaten idag. Kanns inte som ja kommer nagonstans i min traning for tillfallet. Har utokat min joggingrunda lite men maste nog utoka den lite till for jag star lixom still. Hoppas shakern till Nutrilletten kommer imorn sa jag kan ta min 10-dagars kur! Kanner mig fetast i varlden, fast det vet ja ju att ja inte ar men ja KANNER mig det! Ingen rolig kansla kan ja lova! :S Vill ha resultat nu!


Idag har min chef gnallt pa mig med pa jobbet. Dom sager att ja inte kampar hart nog for att fixa min target, Dom e ju cppp. Ingen annan som plockar i ordning NAGONTING pa golvet mer an mig, sa nar allt ar en stor mess ar ja den enda som stadar, plokar upp alla skor, lagger tebax skor i kartonger osv. Och hur skulle affaren se ut om INGEN gjorde det? En stor rora! Men sant ar tydligen inte viktigt, dom kan fuck off bada tva! HAH gjorde iaf ett snyggt sale idag pa jobbet, eller eg t.o.m 2. Sista timmen lyckades ja salja for 160£ till 2 personer! Och det roliga va att bada kunderna sa till min chef att jag va en valdigt snall och hjalpsam sales assistant, hahahaha! Min chef bara "yes she's fantastic" ja bara WTF! Klaga ena sekunden o sen smora bara for en kund sager en bra sak. haha jaaja tur ja inte ska va dar lange till, vill verkligen skaffa mig ett helgsjobb med. Dela ut flyers eller vad som... Ska prata me Olivia igen, hon visste kanske natt.


Nehe ska val sova nu. Vatt uppe tidigt tva dagar i rad for ja va pa ambassaden i mandags vilket for ovrigt gick bra. Kostade inget o far passet om 2 veckor sa det va ju skont det inte tog 2 manader som syrran sa..


Ok gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards