Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Fairy J - 11 juni 2008 01:38

Kandes som ja hade massor att skriva men sa fort ja satte mig har sa kommer jag inte pa natt ??


Hmm just ja, Christina andrade sig ang. BOOM sa nu har hon bokat samma flyg som mig sa vi reser tillsammans trots allt ^^

Jobbet har gatt bra senaste dagarna, den nya tavligen vi har nar vi ska salja sa mkt gel produkter som mojligt ahr gatt bra for mig, Carly o ja kickar rov o Lawen som oftast ar deras lilla "gullegris" fixar knappt ens sin target! Mwhahaha,, ysch va elak ja e, men det kan han gott ha han som brukar stjala vara kunder!!!!


Vill skriva natt men tomt pa saker o skriva om eller eg sa mkt att skriva om som haller pa och tuggar inne i mitt huvud men tanker inte skriva om de sakerna ahr, vissa saker haller man for sig sjalv som min mamma sagt,,, hrrm!


hej

Ovido - Quiz & Flashcards