Alla inlägg under december 2007

Av Fairy J - 4 december 2007 00:40

OK ikvall ar jag ratt snurrig i huivvet kan jag saga. festat en HEL DEL sen i lordags, hiih.Borjade med att jag stack till Kilburn och traffade Sara hemma hos Sofie. Hade kopt vindruvor o jordgubbar o 2 flaskor mousserande vin som jag drack. Vi gjorde fjadersmycken att ha i haret, sen kom lite annat folk, urtrevligt. Sen drog vi till cluben dar det va ett fullongolv o ett progggolv, vi hangde givetvis pa proggolvet, ihihihih.

Va dar i narra timmar, sen drog vi hem till Sofie igen. Hennes pojkvan hade vaknat sa han mixade och festen fortsatte. Efter narra timmar stack vi pa en squat en bit fran Kilburn. For er som inte vet vad en squat ar sa ar det overgivna hus som folk tar over och har fester i, en del bosatter sig i dom.; Vet inte riktigt hur det va i detta fallet, fett skitigt va det men javligt roligt. Galet stalle...

Sen stack vi till Aofie igen efter att vatt pa squaten i narra timmar och dar forsatte festandet fram tills igar kvall.

Vatt tydligen lite full igen hahaha! Skulle forst ga med sara o Russ, men sen skulle ja vanta pa Benjamain o ga me han. Men jag vet inte vart han tog vagen for plotsligt va det bara jag och narra kvar hos Sofie och jag och min nytfunna van John skulle ta en taxi o dela pa men ist akte vi till james en av Djsen pa squaten och festade dar hela natten. gaah, va en snuskigt rolig helg, men jisses vad vild! Sjukanmalde mig fran jobet idag, INTE bra men vad skulle jag gora ahaha...

Pa lordag ar Break the mold, dit ska jag! sa kul att traffat nya likasinnade vanner oxa wiie so happy ^^

Na det va en tvarbra helg! Bilder kommer i dom narmsta dagarna nar Sofie skikcat dom till mig men som vanligt ser jag sa skev ut att det knappt ar kul att lagga upp dom men men .. Hah...

Jobbar imorn, sen bara 2 dagar till denna veckan... jobbar inte lordag kvall o e ledig sondag sa det blir perfa med festen! Ska inte sluta festa mandagsmorronen nasta gang dock!Maste skota jobbet, maste maste...


Okaj dax att sova


NANANANA

Ovido - Quiz & Flashcards