Alla inlägg den 11 december 2007

Av Fairy J - 11 december 2007 23:25

Nu kanner jag mig dum som drog forhastade slutsatser forut, men jag har bara blivit sa overkanslig sen ja flyttade hit! Hela tiden orolig att forlora dom som star mig nara, ar paranoid och orolig. Oalskad kanslor bubblar upp inom mig, blir forvirrad, tappar fotfastet och far for mig saker!

Forlat, !

 Vi har iaf pratat om det nu sa hopaps allt ar lugnt,. vet inte varfor jag reagerar sa starkt.. Alskar dig Linda!


Har vatt och tranat, skont, antligen blev det av! Sazza ger mig tips pa hema traning. Nar vi flyttar till Glimakra sa ska vi trana tillsammans, kommer bli super! Fast ibalnd vill ja bo har 4-ever! Kommer garanterat flytat tillbaka hit efter mitt ar pa Glimakra, det ar jag helt saker pa. Avgudar den har stan. jag inte bara gilalr den, jag fucking ALSKAR den!

Alskar tempot., livet, folket, festerna, shoppingstallerna! ALLT! Vill alltid bo har egentligen!

Pa fredag kommer iaf Sazza! Wiiiie =)


Av Fairy J - 11 december 2007 18:38

Sa javla less o besviken. Fatt veta att den ja trodde skulle se mest av allt fram emot att traffa mig under julen tydligen har andrade planer och inte kan! Vill skita i vilket men tararna branner bakom ogonlocket. har har man gatt och saknat och langtat tills att man ska traffa dom har hemma, och vafan far man tillbaka? Inte ens sagt natt till mig utan far hora det av en gemensam van. Orkar bara inte se hur alla mina basta vanner forsvinner hela tiden. Kanner mig bara lurad, och aterigen far ja kanslan av att alla bara ljuger for mig. sager det dom TROR att jag vill hora. Som att alla ja nagonsin litat pa bara ar illusioner. Ar bara ledsen, och sa javla kanslig med nar jag ar har borta.. Minsta lilla sak river hela min varld. Vet inte ens hur det ligger till eftersom jag inte pratat med henne personligen, men bara tanken pa att hon funderat pa att stalla in svider.

Ska ringa mamma....Behover nan jag vet alltid finns dar att prata med...


18.12 (engelsk tid)

nu ar ja inte sa lessen langre, ;) Pratat me Sandra och hon vill iaf vi ska traffas juldagen sa om alla andra bangar har jag iaf henne! Och det kommer bli tvarbra! Doomdoomdooom


Love you Sandy, du ar verkligen en person som vuxit mer och mer i mina ogon. Fran borjan tyckte jag du verkade va en liten trakig blondon, hihi, men jevlar va fel ja hade! Du ar ju en tvarskoj partypingla precis i MIN smak! <3


Nu ska jag snart trana,,



Hej !


Av Fairy J - 11 december 2007 02:20

Aven denna helgen har varit helt fenomenal. Festat som en dare, men attans va roligt jag haft! Dock inte lika sliten som efter forra helgen, jag lar mig av mina misstag, mohaha!

Gick dock inte riktigt som ja ville me vissa saker, men vem bryr sig? :D


Jahopp, jobbat kvall, fick min alldeles egna sektion idag =) Tjanade £20 i dricks, inte illa for att va forsta gangen va? Hehe :) Hoppas dom ger mig egna sektioner oftare nu, need the money!

LITE jobbig grej ar att dom satt upp mig att jobba sondag formiddag :S DAMN! Sara & Sofies Bday party pa lordag ju, och efter det Dream temples julfest, KAN BARA INTE JOBBA SONDAG FORMIDDAG! Men vad ska jag gora? Kan inte sjukanmala mig, den chansen sumpade jag ju forra veckan. Fan med. Och Assenata ska pa sitt Jehovas mote o kan inte byta, o Emily jobbar samma skift! Och eftersom ja fortfarande inte kategoriseras som en riktig servitris sa ar det bara runnersarna ja kan byta med, men det finsn ju inga fler an dom tva! DAMN! fragade chefen hur jag skulle gora. Ljog och sa att jag har bokat en yoga kurs under formiddan! AHAHHA! Jooo ellerhur, eller en rave fest kanske? HAHA!

Han sa han skulle kolla upp detta tills onsdag, men jag tror ja ska ringa redan imorn och kolla. Borde val inte behovas 2 runners pa en sondag formiddag? Battre jag far sondags kvallen ist, da kan jag festa tills sju/atta pa morronen,s en dra hem o sova tills tva o sen jobba. Funkar! *HoppaS* Men det lar ju skita sig :(

Vilket kommer betyda massor me strul. Ta sig hem fran Whitechappel mitt i natten me nattbus :S KUL! Samt missa dream temple me Fabio pa linan! Usch, mardrom! HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS ja kan byta!


Imorn ska jag dra ett pass BodyPump, yes you heard me :P Och sa ska jag nog leta upp nan Bday present till Sofie me... Och tvatta!

Mysigt har hemma nu, Maria hade varit pa Pier och kopt en krans med apelsinskal, kanel och nejlikor sa det lukat jul! Och sa har hon satt en liten gullig gran i hallen. Hihi :)


Nehe sova kanske.. Men jag ar inte trott, somnade klockan sju igar kvall och sov tills tva idag sa..


Till Jessica: Ta ingen skit gumman, du ar vard det basta! LOVE!



Ovido - Quiz & Flashcards