Alla inlägg den 13 december 2007

Av Fairy J - 13 december 2007 00:32

Sista gangen jag kollade pa klockan inatt var klockan fem, oh det tog ett tag efter det tilsl jag somnade. Uppe halv atta. Skittrott hela dagen pa jobbet, och sa mens pa det! Och till raga pa allt sa har dom tjabbat idag med! Eric kommenterande att ajg glomt oppna dorren at en kund, EN kund! Och konstigt om jag var lite seg i huvvet kl 15.45 nar jag avr den som kom till jobbet forst och far ga och ata sist! Forst sa Eric att han skulle skicka mig pa rast kl halv fyra, sekunden efter har han skickat en annan, och efter det en annan, och efter det en annan, SIST jag! Som ALLTID! Alltid jag som ska ata sist, oavsett om dom andra borjat senare an mig! Blir sa sne! Utover detta, sa sa jag till eruic nar klockan va fem i fyra och ajg slutar fyra, att ja ville ata. Da sager han "Why? Are you hungry?" Vilken javla skitstovvel seriost! Sager man sa till nagon som jobbat 7 timmar utan en endaste rast eller matbit? tyckte han verkade va den basta nar jag borjade, det intrycket har ju ganska sa rejalt andrats i mina ogon! Tycker han ar orattvis och letar fel.

Blev sa arg over alltihop att jag gick ner bytte om och stack hem, sket i att ata pa jobbet. Pallade inte...

I vilket fall ar det inget jag kommer att ga och hanga upp mig pa, far val bli lite starkare sjalv, saga ifran battre annars blir man ju tydligen trampad pa i resturang branchen! Sa fran och med nu ar det slut med Gulliga Johanna, nu tanker jag va mer rak pa sak och inte ta obefogad skit, for det ar val klart dom vill ge nan skit,och sjalvklart blir det ju nan som mig som ar ny och inte vet allt om jobbet an.

Jobbar imorn igen, borjar tolv. Tror jag ska ga och trana innan =) Lika bra att gora det, sa jag har det gjort. Ska nog prova ett annat pass pa fredag ocksa. Hade varit saa kul om jag verkligen fick uopp lagan och tranade massor nu sa jag blev smal och slimmad en gang for alla ^^

Mina muskler gor forbannat ont idag kan jag saga, sa antaglige korde jag pa ratt bra igar.


Ne nu ska jag kolla min mail och sen ska jag faktiskt fosoka sova, blir val en 5 atarax inann eller natt for jag har sovit pa soffan ikvall sa ar inte det minsta trott...


Kissssss night night

Ovido - Quiz & Flashcards