Alla inlägg den 15 december 2007

Av Fairy J - 15 december 2007 01:40

Idag traffade jag sazza, dock bara i typ 10 min innan jag va tvungen att springa till tuben och aka och traffa Maria som hade mina pengar. Lon idag - dock inte mkt kvar av den.. :S

tanken va att jag skulle aka till camden och kopa present till Sofie.. mmmm, ellerhur, Rakade kopa en ny baltes vaska, kjol, linne, handkar till mig sjalv! Faan frestlelsen blev for stor, och nu skams jag! Some en anorektiker som atit mat! Kommer va luspank resten av manaden, och inte alls kunna spendera sa mkt pengar som jag egentligen vill pa fester, roligheter och julkappar. DAMN! Jaajaa, inget att gora at nu, fina grejor blev det iaf ;)


Efter detta skulle jag ta taget hem nar syrran ringer och har en biljett over till kvallens Lucia tag i St Pauls kyrkan sa jag rusar dit. Ooo vad fint det var! Inte vatt pa Lucia tag pa flera ar, och i den kyrkan, typ 20 m till tak? Ros hela konserten igenom.. va underbart.

Sen stack vi ut och tog nagra glas rott och nu ar jag hemma och ser fram emot morron kvallen... Ska bli super trevligt, och spec roligt att Sazza ar pa besok med =)


Sag att tva utav mina basta vanner kommenterat i sina bloggar att dom saknar mig. Saa oerhort mkt varmer det ska ni veta! Tack for era fina ord, saknar och alskar er minst lika mycket och langtar tills vi ses! Ar otroligt tacksam att jag har sa underbara vanner som jag har, som alltid finns dar och stottar..

Ar aven glad over de fina sjalar jag traffat och borjat umgas med sedan jag flyttade hit. Som t.ex Sara, en person som ger mig sa mycket positiv energi och gladje, alltid kul tillsamamns med henne och jag ar saker pa att det ar odet att vi traffades pa Ozora..

Kanske later dumt att saga det, men nu kanns det mest som att jag ar valdigt tacksam att allt blev som det blev, att HAN tog det beslutet som han tog. Visst, ja va sabbad, kunde varken ata eller sova eller fungera som en normal manniska i drygt en manad, men nu ar jag bara glad att det blev sahar. Annars hade jag aldrig akt hit, och traffas sa underbara manniskor, fatt ett sjalvstandigt och bra liv! Sa.. Tack.. eller natt :P


SovDaXXX blir ju sista timarnas somn nu pa.. hmm... ja 36 timmar lr natt.. hihih, men det klarar jag, superwoman juh!


PUSSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards