Alla inlägg den 27 december 2007

Av Fairy J - 27 december 2007 22:19

Jahopp då va denna veckan hemma med familj & vänner snart slut då. Haft helt otroligt roligt! Juldagen i Emmaboda va nått av det roligaste på länge, hahah! Träffade nästan alla jag ville träffa, dansade, bitchade lite, drack o vatt bra full men kunde vatt lite till hehe (det va ju juldagen ffs!) åå så träffade jag mina babes vilket var det bästa med alltihop! Fick jättefina presenter utav Sandra, kändes lite skämmigt eftersom jag bara köpt en till henne men fick typ 3 av henne, ,,,hhmmm hehe men hon va lika glad för det =)


Skriver ett inlägg till sen om hur gårdagen va!



Här är iaf lite bilder från förfesten på juldagen:



1: Jag med min fina fjäder som tyvärr gick sönder under kvällen, undra varför? Hehe

2. My crazy Barbiedoll goes crazy ^^^

3. Söt Jacke i masken jag köpte och finaste Sandra

4. Linda&Me, hihi, pusspuss babe

5 Linda goes crazy - igen! hihi

6. PORR! Fast Danielle verkar inte vilja va med, hur kan man motstå? hihihi

7. Best friends 4-evah!

8. ÅÅ Karl oskar! HAHAHAH


Ovido - Quiz & Flashcards