Alla inlägg den 22 december 2007

Av Fairy J - 22 december 2007 13:35

Ar fortfarande mega super duper nervos, men nu har jag iaf printat ut mina flyg uppgifter.. Sen sag jag att ja kommer fa va i Tyskland i 5 timmar (!) innan flyget till Vaxjo gar, sa jag behover nog inte oroa mig tills dods over att ja inte ska "hinna" hitta ratt gate, ja menar... ??


IIIH nu borjar dte nastan pirra lite i magen pa mig, snart ar jag hemma!

 ___________________________________________________________


Fick boka en taxi till Stansted, fick panik! Insag att ja kommer va pa Victoria kl atta eftersom det inte agr tidigare tag, och sen ska ja ta flygbussen daifran, kommer va framme tidigast halv tio o sen hitta ratt gate samt checka in nar flyget gar 10.35 :S Sa mina sista korvoren fick ga till en taxi, £64!  Jaja nu ar det fixat iaf, hela resan till flygplatsen kan ja sitta o gora vafan ja vill utan att oroa mig, sova kanske t.o.m, kanns som det kommer bli ratt svart att gora inatt sa uppe i varv som jag ar!


Grattis forresten till My crazy little barbiedoll linda pa hennes Bday! Lots of love 2 you, see you soon darling! (Forhoppningsvis om inget gar fel!)




Av Fairy J - 22 december 2007 01:50

Nervos! Har massor att gora imorn, verkligen MASSOR! Ska stada har hemma, kopa sista klapparna, sen MASTE j hitta ett internet cafe o skriva ut mina flyg biljetter... Givetvis har ja vantat med allt tills sista minuten, hur pantad far man va??!?! Sen efter d ska jag jobba, sen hem och packa! Jag ar skitnervos, allt kan ju ga fel kanns det som! Tank om ja inte hittar ratt gate, och om internet cafeerna ar stangda imorn, och om allt knasar i Dusseldorf, och om flygbussarna ar installda till stansted lr natt! Jisses nu gor ja mig sjalv bara ANNU mer nervos! Gaah vill bara va HEMMA NU! Och slippa allt krangel med att flyga hit och dit, mellanlandningen i Tyskland gor mig jatte nervos!


For den delen tar ja det lugnt ikvall, forsta lugna helgen pa ett tag, men det kan behovas det me ibland,,,,,


Idag serverade jag forrresten tva galanta damer fran Sverige =) Och en av dom jobbade som sommerska har i London, fick deras nr sa vi ska aka och handla tyg tillsammans nar jag kommer tillbaka fran Sverige! Kan behova nagon som vet lite vilka bra tygaffarer det finns har, jag har ju inte den blekaste! Och kursen borjar ju den 16.e, langtar!



kan inte fatta att jag ar hemma om 2 dagar, och att julafton ar om tre! Fan vad tiden gar snabbt, det ar nastan obehagligt, snart vatt har 3 manader! Sinnessjukt...

Langtar till sommaren!

Ovido - Quiz & Flashcards