Alla inlägg den 24 december 2007

Av Fairy J - 24 december 2007 16:52

God jul alla nära && kära och alla andra!

Jag har slagit in sista klapparna och lagt dom under granen, sen så har jag tant ljus i hela huset samt marchaller utanfor, så nu är det riktig julstämning här hemma =)


Maten är snart klar så vi ska snart sätta oss till bords och äta. Fått en jättefin kjol i morron julklapp av mamma som satt jättefint.. Hoppas alla blir glada för det jag har köpt..


Nej, dags för ett glas rödvin känner jag, hihi!


God jul igen på er!


X

----------------------------------------------------------


Nu sitter jag här igen.. Väntar på att farmor ska komma över, hon är hos Pelle och dom nu.. VILL ÖPPNA MINA PAKET NU! Hehe :P

Längtar otroligt mycke tills imorn nu! Att träffa Linda o Sandra o Mesk!! Ska bli skitkul att träffa honom, var hur länge sen som helst sen sist! Miss alot!<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<33333333333333333333333333333333


Har inte kommit långt i mitt vindrickande, en klunk eller nått.


Skriver senare när tomten vatt här ;)

Av Fairy J - 24 december 2007 01:46

Nu ar det julafton! Och jag ar hemma i Sverige! Allt gick bra, riktigt trevlig resa da jag traffade tva Tyskar jag umgicks med, men ratt segt och vanta pa flygplatsen i Düsseldorf. Svårt är det att komma ihåg att skriva med å ä ö nu hihi, skum känsla!

JISSES vad mamma och pappa gett Tiara mycket mat, saa tjock hon är! Men saa fin, det va underbart att traffa dom och kela med dom *love*


Sa ikvall sen jag kom hm har jag druckit lite Baileys samt slagit in klappar, kommit rätt bra in i tha xmas mode nu.

Pratade även med Linda forut, var sa fantastiskt att hora hennes röst for första gangen på 3 månader! Ooo! kAN inte fatta att jag ar hemma!


OJ! Btw, skulle se hur manga xanor jag hade kvar som jag kan ta med mig till London sen, heh, 9 st! Maste knaprat pa ratt bra dagarna innan jag reste, fast allt ar lite suddigt men det kanske har sin orsak då!


Okej Merry Xmas foaks!


 XxX / Fairy J

Ovido - Quiz & Flashcards