Alla inlägg den 19 december 2007

Av Fairy J - 19 december 2007 22:47

Gardagen va verkligen jatte mysig, satt hemma hos Sara o lyssnade pa musik o drack vin, sen lagade russ mat till oss, couscous, bonor m.m mmm , mumma =)


 

Idag har jag varit och handlat julklappar. Sa nu har jag kopt klart till nagra men har kvar att kopa till en del.. Saa svart att kopa till pappa, han anvander ju aldrig natt man ger honoM! :S


Jessica skriver att Ida fatt varkar, jisses va snabbt tiden gaR! Hoppas allt gar bra, men klart det gor... :)


Kan inte fatta att jag aker hem pa sondag, om en vecka ar jag hemma och traffar alla! Ska bli underbarT! Mamma sa att granen ska klas i guld iar, sa jag har kopt tre juldekorationer till den, super fina, mamma kommer alska dom ^^ =)

Nu dricker jag ett glas rott, for jag har ju borjat alska rot vin, hihi, fast ja kanner mig lite ensam. Ingen hemma och inget kul att gora...


Nej tror jag ska antingen ta ett bad eller kolla pa en film, ska se klart In America, se den! Hjartkrossande!



Ovido - Quiz & Flashcards