Alla inlägg den 17 december 2007

Av Fairy J - 17 december 2007 21:00

Varit en bra dag pa jobbetidag me, min assistent manager sa till mig att jag var hot och att han ska trana mig pa egen hand i januari for att jag ska bli den basta servitrisen pa stallet, hha =) Fast han sa det inte pa ett slibbigt satt, han gjorde mer ett konstaterande vilket jag uppskattar faktiskt, man kan ju hoppas att han menar det med.

Har nu lite att gora denna veckan, eller egentligen nar jag tanker efter, ganska sa mkt! men det ar bara bra for jag HATAR att va ensam hemma vilket ja ju kommer att bli nar Maria & miles aker imorn..


Langtar tills imorn! Da jag ska traffa min solstrale Sara


XxX

Av Fairy J - 17 december 2007 00:19

Har en ensamhetskansla i magen. Helgen var underbar, det lilla jag fick njuta av den! Fodelsedagsfesten var hur bra som helst, aven Dream temple efterat, men att va vaken hela natten och sen ga till jobbet gjorde att jag fick atervanda till verkligheten efter att vatt inne pa clubben o dansat i 6 timmar, det va lite jobbigt. Inga problems att jobba iaf, har gatt bra hela dagen sa nu vet man ju att man fortfarande har sten nog i magen till det en annan gang ;)

Men det ar bara sa trakigt att helgerna ska ga sa fort...

Ny vecka, som dom bara gett mig 4 dagar att jobba (!) varav en av dagarna ar sondagen da jag ska hem! fattar inte hur dom tanker, far prata me chefen imorn om det..

Pa tisdag aker Maria till Sverige allaredan, blir alltsa ensam har 5 dagar tills sondagen, kul! INTE! Sa jevla ensamt.. Linus och dom skulle kanske komma torsdagen men far val se hur det gar med bussar. Han ville sova har fran lordagen till sondagen men jag ar uppsatt pa lordags kvall sa slutar forst tolv :S

Ska forsoka gora sa mkt av denna veckan som mojligt for att fa bort min tomhetskansla. Bestamt dejt me Sara pa tisdagen, sen ska jag kanske hem till Naylan och dricka vin och ata middag, ska kolla upp det mera hur det ar bestamt,.

O sa har jag blivit charmad, sa jag ska pa "traff" i veckan me, hihihi.


Om en vecka ar jag hemma,,,, ofattbart.

Ovido - Quiz & Flashcards