Direktlänk till inlägg 30 december 2007

skit...

Av Fairy J - 30 december 2007 21:29

Det varker innombords, sa mkt senaste dagarna, for mkt..

Kom hem for ett par timmar sen, stack pa festen efter jag kommit tillbaka till London... Men allt blev sa forvirrande, for mkt av allt sa vet inte vad jag tyckte om alltihop. Sen va ju inte sara & Russ med heller eftersom Sara blivit sjuk sa jag kande massa saknad. Akte hem till dom pa morronen iaf och va dar tills i eftermiddag da jag och Russ akte till Richmond och at brunch med Alan && Sofie. Alla planerar infor imorn, forsokte ringa jobbet for att fa nya schemat men dom verkade buzy... Kommer sakerligen att jobba kvall, sluta sent och inga forbindelser in till centrala London under nyaret.. Sa javla illa. Sen satter dom mig val sakert pa morronen den 1.e med.. Far se vad som hander, annars far jag val bara ta mig hem fran Bromley och sova eller natt. Ar anda sa deprimerad just nu bara for att den personen skulle visa sig snall och skicka halsningar till en.. Onskar folk kunde forsta nar det racker och man kan lata andra manniskor va i sitt egoistiska tankande, Varfor vilja sara en manniska som man tidigare redan knivmordat? Tycker jag kan fa latsas att personen i fraga ar dod och slippa halsningar m.m for det gor bara ont, nu nar jag antligen borjar ga vidare.. Eller natt.


Sen skallde nyss Maria pa mig for att jag lipar, alltid ska allt va mitt fel sa fort jag visar minsta lilla kansla sa ar det tydligen fel! Ska jag bara stanga av precis vartenda kansla i min kropp som skriker efter att fa komma ut? Och hur gor jag det isf? Gratit 3 ganger sen jag flyttade hit varav idag va en av dom och jag snart bott har 4 manader, vafaan, lat mig fa grata ur mig skiten ist! Ar sa trott, och vilsen i mig sjalv, tank att det ska kravas sa lite? TACK DIN FITTA FOR ATT DU SABBAR HELA MIN VARLD - IGEN!!!

Tanker inte onska ett gott nytt ar tebaka iaf, hoppas han far ett skitar!

Jag ar sjuk med, hosta som faan och forskyld,. Och trott. Ja hela senaste veckan har det ju hant saker konstant, inte van vid sa mkt pa en och samma gang.. Gar till mitt jobb i vanliga fall och festar o traffar vanner pa helgerna, senaste veckan har det inte varit en lugn sekund. Nya chocker hela tiden, hela tiden natt som hant.. Vilket ibland kan va kul men aven jobbigt nar man ar ovan.

Sen saknar jag alla dar hemma med, mina vanner och mina katter och mamma && pappa... Jaa ysch inte konstigt man ar lite deppig idag...

Borde satta pa en bra film eller satta mig och gora fjader smycken men orkar ingenting som vanligt nar jag mar sahar.

Vill de narmsta dagarna ska ga FORT sa jag kan bli glad igen...


-------------------------------------------------------------


Men FUCK! Kan saker & ting bli mer fuckade an vad dom ar just nu???? JA TYDLIGEN !!!! For nu ska nya jobbet futta sig med mig oxa och har bara gett mig 3, 3 sma javla skift pa hela veckan!!!!!!! Och jag va ledig hela forra, vilket betyder att ja kommer att fa betalt for 3 dagar nasta lon, shiiiiit jesus christ jag pallar inte mer nu alltsa jag rokar verkligen inte mer nu! JAVLA FITTLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVV

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards