Alla inlägg under maj 2007

Av Fairy J - 14 maj 2007 22:09

Här är en bild från vår lyckade fest!!!


Efter mycket om och men blev denna helgen precis som jag hade hoppats på! Det är inte lätt att fixa fest, det vet jag sedan innan, men nu vet jag det ännu bättre! Vi kämpade på hela dagen. Jag, Björn och Jonna fixade upp ett stooort party tält som vi hade chillen i, sedan blev alltihop lite stressigt. Robin m.fl skulle hämta ljud/ljus men det drog ut på tiden. Efter det skulle Björn och Jonna hämta byggställningen vilket också tog ett tag, så när en del folk som skulle spela, samt en del gäster redan kommit var festen inte ännu igång. Efter ett tag kom iaf Björn och Jonna med byggställningen och den kom upp så musiken kom igång och Jag och Ängeln kunde börja dekorera. Linneas (Ängeln) drops gjorde sig helt perfekt på vårt dansgolv. Det var därför jag ville ha hennes deco på vår fest för hon har verkligen lyckats få ut på bild, känslor som jag har inom mig. Dansglovet blev väldigt flummigt så jag var jättenöjd. Lite trist att Rainbow Event hyrt upp i princip ALLA Uv kanoner som gick att hyra inom det området vi skulle vara i, men den Uv.n vi hade räckte till sist ändå. Alla som spelade var jätte duktiga, jag fick mig många timmar underbar dans vilket det verkligen kändes som att jag behövde. Jag har ju trots allt inte varit ute och dansat ännu iår, så det var helt fantastiskt att komma ut i naturen och dans med vind, vatten, och träd. Det regnade pytte lite under kvällen, men det var inget som jag störde mig på. Tur det också. Och vi hade ju regnskydd...

När natten började bli morgon släppte jag alla mina hämningar och gav mig hän till livet och musiken. Jag hade väldigt roligt men ibland inser jag att jag känner mig för mycket in i saker och ting, i människor., Om t.ex en människa är osäker på sig själv men försöker att göra allt för att det inte ska synas så blir jag väldigt påverkad och obehagad. Det samma gäller med alla typer av känslor människor visar. Jag är så lättpåverkad av andras känslor att det ibland nästan är läskigt. Jag tror att jag kan uppfattas som ganska så obehaglig själv när jag börjar fundera över människans beteenden. Tror allt handlar om att jag själv inte vet HUR jag ska bete mig när folk skevar på sig själva. Vet inte riktigt VAD som förväntas av mig, då blir jag fundersam och oroad. Måste jobba på det....

Jag och min nyfunna vän Linnea stod och tittade ut över vattnet. Vi såg träden som var på väg att dyka ner i vattnet, häxan i pepparkakshuset, trollet med den stora näsan och vågorna som simmade i takt med musiken. En sann naturupplevelse vill jag lova!!

Kunde inte blivit mkt bättre känns det som. Och jag är så glad för alla vackra själar som kom och firade min och min älskades förlovning. Speciellt över att alla mina kära vänner här hemifrån tog sig dit. Jag är väldigt glad att alla verkade ha trevligt och att det var så mkt kärlek och sköna vibbar. Festens aura var verkligen på topp. Och vilka fina presenter vi fick sen! Ojojoj, kändes verkligen överväldigande, tack såå mkt!

Jag kan knappt bärga mig tills den 25.e då Jenny m.fl fixar electro fest här i krokarna. Kan vara skönt med en fest då det är nära hem. Vet att den

festen kommer att bli fantastisk den med!


Jag har redan planerat vad som ska hända tills helgen. Jag och Robin ska ut och campa, ensamma bara han oh jag och massor av god mat. Vi ska ta våra cyklar och cykla till en sjö. Där ska vi slå upp vårt lilla lilla tält och vira in oss i filtar. Sedan ska vi göra en brasa och grilla vegetariskt på en engångs grill. Efter det ska vi bestiga berg av känslor innan vi somnar i varanndras armar... Hihi. I naturen trivs jag bäst, nära skog och vatten.

Mina älskade katter pratar med mig och tigger efter uppmärksamhet, speciellt lilla Tiara, mins själsfrände. Någon kanske tycker att det är konstigt att ha en katt som sin själsfrände, men det anser inte jag för hon ger mig så mkt denna lilla katt och har alltid gjort. Och även min fina lilla Zorro. Ojoj vad glada dom var när vi kom hem förut idag, dom hade saknat oss massor. Det är alltid lika jobbigt att åka ibäg och lämna dom ensamma hemma, även fastän man lämnar flera skålar mat och vatten till dom,,,

Nu ska jag titta lite på tradera och tänka tillbaka på alla fina minnen ifrån denna helg, sedan ska jag läsa lite i John Baures sagovärld och gosa med mina magiska katter, hihihi!


KÄRLEK!

/Johanna\

Av Fairy J - 10 maj 2007 22:12

Jahooo, fan va seg man e! Mamma och jag skulle tränat förrut men hon glömde bort mig :S

Måste snart börja packa inför helgen oxkså, en jävla massa som ska med., Backdrops, deco, kläder, filt, smink o allt vafan det e!

Ska nog snart hoppa in i duschen också och sen efter det så ska jag sätta i det nya BLONDA löshåret ^^

Hoppas det blir snyggt!

Antagligen sista inlägget innan festen. Får väl se hur allting slutar!

Vill slippa regn, snutar,o sen vill jag ha dit FOLK och VÄNNER!


Önska mig lycka till så att festen blir braaaaaaa!!!!!!!!



lOVE

///joHANNA

Av Fairy J - 9 maj 2007 19:03

Denna dagen har vari en bra dag, förrutom att jag och Robin nyss grälade. Men det va inget allvarligt, lite små irritationer bara. TRist att vi skulle göra det iaf, för i övdrigt har denna dagen varit asbra.

Gjorde mitt engelska prov, verkade gå bra. Sen gjorde jag även mitt svenska prov. Även det tror jag gick bra.

Sen fick vi veta att Björn och dom hittat den perfekta festplatsen till Änglamark, så nu är den biten avklarad oxå.

Igår bestämdes det att Delin oxå ska spela, väntar fortfarande på besked angående en dj och en tjej som ev ska komma med lite deco men vi får se hur det blir med den saken. Hoppas kan man ju alltid iaf...


Har träningsverk i hela kroppen sen igår. Hade tänkt träna idag med, men tyvärr tycker jag inte det e sååå kul att ja pallar gå dit varje dag. Jag är nog mer en vartannan dag människa!


Festen hit, festen dit.,Jag är och kommer aldrig att bli en fest arrangör! Ändå har jag gett mig inpå det, och ska fixa en fest nU! Tur man har hj'lp iaf! Så jävla mkt att fixa, ekonomin, vilka som ska spela och NÄr dom helst vill spela, deco, plats, grejer, ja en jävla massa!

Får hoppas det blir värt besväret och att det kommer lite folk och blir en bra fest!



Ljus & Värme


/johanna


Av Fairy J - 7 maj 2007 02:57

Var ett tag sedan man skrev här nu. Inte orkat, fastän jag har velat. Allt rullar på, lever, andas, solen skiner, mkt fest blablabla...

Har lite kvar i skolan att styra upp bara. Vid närmarer efter tankeär det ju en del som hänt sen jag skrev här sist. Kollat på lägenhet utanför Kristianstad, förlovat mig (!) DRUCKIT HELVETES MKT ÖL (nästan börjat röka cigg igen.......BAJS ME!) varit på Novas dop i lördags, det var fint. Marknad me ja, i fredags, köpte en navel piercing och lite annat. MISSAT att träna på en hel vecka (ÅNGEST) mått lite dåligt, känns som allt faller igen typ. Sen har jag också hunnit bli stressad över festen vi ska ha på lördag, samt haft en helevetes sjuk resa, mitt ute i Kungshalls djungel. HA HA... VÄLDIGT roande! XP

Idag har egentligen allt kännt helt keff, fastän vi faktiskt hade rätt trevligt nere vid svartejörl tidigare idag, där vi käkade frukost klockAN halv fem och snackade skit. Vet inte vad mitt problem är. Känns som att man är stressad hela tiden. Man VILL göra nått, samtidigt som man INTE VILL göra nått. Det är en fucked up kluven känsla som gör att man bara blir sne och irriterad hela tiden. Asdrygt. Nu när sommaren är här. borde man va glad hela tiden. Men så är inte fallet, jag blir bara ännu mer gapig, frustrerad, irriterad, missbildad, utvecklingsskadad och omogen. Hate me sometimes 4 sure!


Ja nu ska man försöka sova med, tack fan för att panikångesten är lugnare än vanligt just nu iaf. Sådär kanske jag inte skulle tänkt såklart, nu blir den väl en finne i röven i natt bara för det :(

Ovido - Quiz & Flashcards