Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Fairy J - 22 maj 2007 02:48

Men jag är inte trött för jag sov flera timmar förrut.Fick ett sånt där oermotstådligt vansinnesutbrott förrut, kan liknas vid ett mindre nervsammanbrott faktiskt. Äh, blev bara så trött på allt, hela situationen. Har man en gång i sitt liv levt på existensminimum så vet man va ja snackar om när jag säger JAG VILL INTE TILLBAKA DIT. Blir därför lite smått stressad av hela denna hära penga grejen, och det utlöste mitt - tokflipp.

Lugna ner mig rätt snabbt iaf, tur det. Det ska nog lösa sig det här, man får la försöka tänka så **POSITIVT TÄKANDE OK**

Har iaf beställt ett par skor nu, gulligt av mamma att hjälpa mig lite att betala lite räkningar and so on. Känns ju gutt det iaf *LovE*

Nu är det för övrigt bara några få dagar kvar tills festen och wiiiie vad roligt det ska bli ojajajaja! Skönt o ha nära hem me :)

Nu ska jag skriva en önskelista på vad jag VILL för tillfället:


*Gå ner typ 6 kg

*Komma in på skolan

*Ha cash så jag klarar mig...

*Ha lite cash till så jag klarar mig ännu mer...

*Va på fest!!!

*Köpa 3 par skor (utöver det par jag beställde ikväll) 1 par byxor, massssa nya linnen och en ny alvtröja

*Köpa nya ulldreads o dreads smycken

*Att Robin ska vakna från sitt sovande på soffan o komma hit o pussSsa på mig... :*)


HIHIHIOOIIHO.

hihi uuusch vilka ludna ben jag har förresten ser jag nu, måste vatt år sen ja rakade dom jävlarna *snusk Johanna*

HAHAAHHAHAH!!!!!!!!!!


Ne nu får jag väl försöka sova lite då!!


LOVe /J


Ovido - Quiz & Flashcards