Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Fairy J - 29 maj 2007 12:54

Fyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vilken JÄÄÄÄÄÄVLA helg det har varit alltså!!!!!!!! BÄSTA EVER typ! Shit va bra allt blev, stämningen, festen, folket, MUSIKEN! OH MY! Det var precis vad jag behövde! Barfota dans, inte bara en kväll och en natt, utan tre! Kom dit i torsdags kväll och kollade läget, då hade inte festen dragit igång än, sen i fredags kom jag, Johanna och Robin,. vi var där rätt tidigt så det va typ nästan inget folk där än, men sen allteftersom började det tströmma in. Och vilket folk sen, underbara själar måste jag bara säga!

Alltså denna helgen har gett mig så mycket!!!! Kom inte hem förän igår, drack sista ölen vid sju någon gång hahahaha! Joo tack mkt öl har det blivit denna helgen, en del annat också måste jag nog erkänna, hihohoho :D

Hade jag inte haft 2 hemsidor, två reklamkampanjer, en planlösning till en lägenhet, och en skiss på mitt drömhus att göra från igår tills idag så hade jag nog ta mig faan stannat en natt till, så underbart var det!

Men Robin har hjälpt mig, så nu är allt klart och ska bara lämnas in!

Så vare me att!
TJOHEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards