Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Fairy J - 25 maj 2007 01:47

Va ute med Jenny vid festplatsen förrut, daan vad mysigt dom hade gjort det :) Kommer bli så underbart denna helgen, helt perfekt! Barfota dans i solen, tre dagar! Och två mil till festplatsen bara, Kan det bli bättre?

Har lagat vegetarisk wok som vi ska ta med, och imorn ska jag göra grekisk sallad också. Är helt inne på att bli vegetarian nu, har kommit fram till slutsatsen att jag inte ens vet VARFÖR jag äter kött. Visst, jag tycker att det är gott, men det är äckligt när man tänker på vad dom stackars djuren fått genomlida för att jag ska ha min köttfärssås and so on.. Klarar mig fett bra utan kött, vegetarisk mat är ju faktiskt svingott! Tror ja kommer äta fisk dock, det är en annan sak, fiskar simmar ju fritt, fast iof så hur kul kan det vara för dom att bli fångade i nät? Får se hur jag gör med det men kött ska jag sluta helt med iaf, Robin också. Så från och med nu ska vi inte köpa hem nått mer kött, men vi ska äta upp det vi har kvar i frysen.

Usch har blivit alldeles för blödig med sånt där. Igår såg jag en liiiiten liiiiiiiten sak vandra över pappret ja skrev på i skolan, och jag tänkte "oo vilken liten en, ska hjälpa han borty från mitt papper" men när jag gjorde det mosades den! Hade jättedåligt samvete efter det! Vill inte ens ha ihjäl en fluga knappt, eller en mygga. Fast då funderar jag såhär, det måset ha varit en riktigt elak jäkel som blev en reinkarnation på en mygga, så allt för snäll behöver man faktiskt inte va. Dessutom är dom ju såå jobbiga, har hela benen, armarna, hårbottnen FULL med myggbett sen ikväll. Asjobbigt!

Robin va dock hemsk idag, mördade en humla, helt utan anledning! den hade råkat komma in i vårat kök, och ist för att försöka få ut den dödade han den.. Stackars humla, så söt. Äter från blommorna t.o.m Dumma Robin!

För övrigt har en jätte tragisk sak faktiskt hänt. Windows har kraschat på lap topen, och min webbsida låg där :( Fan me, sån jäkla otur, hade tänkt lämna in den imorn och allting! Betyget ska lixom sättas på måndag, får hoppas läraren har förståelse. Dessutom har jag en webbsida till att göra, en skiss på mitt drömhus, en planlösning på en lägenhet,ett reklamjobb o nått mer va det nu va, att göra! Egentligen tills imorn men... Heh, ja vad ska jag säga... Robin har lovat hjälpa mig, hjälpa mig aka GÖRA DET ÅT MIG :D Hehe :D:D:D

Det va även kul att passa Nova idag, fast hon blev lite trött sen så då började hon störtböla, fick lite panik emn precis då kom Linda tillbax, hehe, jaa riktigt redo för en bebis är man nog inte!

Nehe nu ska jag faktiskt ta och sova, är skittrött.


L&L

/J

Ovido - Quiz & Flashcards