Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

Dadam

Av Fairy J - 31 maj 2007 02:13

Kan inte sova fär jag har sovit i princip HELA dagen, och drömt massor av konstiga drömmar som att t.ex jag bodde i en källare  (alltså under jorden) men fick ett psykbryt för jag kunde öra råttor, sorkar och spindlar o sånt gräva på huset så jag fick flytta.


Idag har jag och Robin beställt flygbiljetterna till Ozora!!! Det ska bli asfett men ja trodde ja skulle va mer pepp när vi väl hade gjort det men ja vet inte vad det är med mitt mående just nu. Eller jo - där va en sån igen - en lögn.

Jag VET varför ja e halvdepp, fastän ja gått G i alla ämnen plus ett Vg och köpt biljetter samt haft en underbar helg. Det beror på att jag gjorde en duuuum dumdumdum sak på festen i helgen. Jag svalde sådan där medicin jag har utskriven enbart i "rooligt" syfte - alltså i syfte att bli fucked up, och detta satte igång ett helvetes jävla sug nu dagarna fter, vilket har gjort mig lite halvoff. Eller ganska så mkt off. Har kännt mig rätt ledsen o så. Och sen är det även som så att Robin kom in på den allmäna linjen på folkhögskolan, men inte jag! Har iof gått igenom kurskatalogen till KomVux som ligger närmst dit vi kommer att flytta och att välja på kurserna i den allmäna linjen eller egen valda på komVux väljer jag nog fett mkt hellre KomVux men ändå... Tycker allt känns rätt orättvist, han har inte ens skickat in allt man ska, och gör ett halvhjärtat försök att komma in - och lyckas. Medan jag som verkligen VILL bli designer och kollat på skolan sen i december bara står som reserv. Vafan kan dom inte bestämma sig snart ifall ja kan få komma in eller inte, vill FAKTISKT HA ETT SVAR SNART.  Fast det kan ju inte dom hjälpa en med, det e ju ifall någon hoppar av ja kommer in. WELLLL får se, verkar finnas en hel del mkt roligare kurser att välja på på KomVux där än här iaf, bl.a estetisk verksamhet så nått ånt blir det la ändå!!


En annan deppig grej är att festen är slut. det var några härliga dagar att fly från verkligheten med och så kommer man tillbaka till en äcklig kattpiss lägenhet och press som vanligt.  Slipper iaf skolan nu! Men nu börjar jobbet ist... Vill egentlign såå hemskt gärna på Trolltyg i helgen men ja vett fan... Har egentligen inte råd... FundraDE på en fest i Malmö sen men ja vet nte det heller

Vet inte mkt just nu...

Ledsen familj, vänner om ja e lite off som sagt, can't help it.

Vill ut i skogen och dANSA till toner av ljuv hypnos. HAHA.

Ska försöka sova nu



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards