Direktlänk till inlägg 23 maj 2007

Rubrik saknas

Av Fairy J - 23 maj 2007 13:09

Blää. Hem kommen från skolan efter två nationella prov och en muntlig redovisning av uppsatsen jag skrev. Skönt att ha det över, men de nationella gick käpprätt åt helvete det vet jag ju redan nu. Satans dampunge man är, klarar lixom inte av att sitta still och göra satans prov, får massor med spring i bena när jag sitter där och börjar flumma ut på heeelt andra saker än just - provet. Asdrygt är det! Den delen när man ska lyssna på en cd och sen skriva svar var fruktansvärt ansträngande, två meningar sen kunde jag inte fokusera på vafan snubben snackade om. Skulle gjort som för 3 år sen när jag hade nationellt prov, stoppat i mig en satans massa tjack o sen satt mig till o lyssna o skriva. Satan va koncentrerad man va då, haha! MVG på alla proven,. men det var kaNASKE liiiite misstänksamt! HEHE! Usch o tvi vilka minnen!


Kom nyss att tänka på att jag är en fruktansvärt svartsjuk flickvän, måste vara jobbigt, hahaha! Men vafan gör man??? Flickor har en tendens till att alltid ljuga för en, verkar det som. Iaf dom man inte känner eller hrrrrm är det dom man känner BÄST som man bör passa sig för? Så har det ju varit innan..... (!) WELLL

Fick ett brev från Vårdinge By folkhögskola idag. Den ligger utanför Sthlm. Dom vill ha mig på intervju den 4 maj, men ja tror jag hoppar det, Sthlm känns liite väl långt bort från vänner/familj... Fast dt hade vatt rätt tufft ändå :) Huvudstan lix, HAHA


För övrigt ville jag bara upplysa om att jag får skriva totalt friikkkikin meningslösa grejer här för detta är m i n blogg och jag är ingen super rolig, smart och COoL människa som skriver om viktiga och fräna saker utan ja är mer en sån där som bara skriver mest för att det är kul så nu vet allla det.


Och även fastän denna bloggen är högst astråkig så har jag fan 150 läsare varje månad. It's sick, well hope U enjoy.


Och så ville jag även säga att jag har satt på min mob il nu igen, efter en och en halv veckas avstängning - men detta betyder INTE (och notera ordet INTE) att jag pallar att bli massnerringd utan jag hänvusar helst till Robins mobil (om det nu då inte är nått superduperyper viktigt fast då har jag ju iof hemtelefon) och varför. Jo för att jag AVSKYR mobil/telefoner, förrut brukade jag ÄLSKA att babbla skit i telefon men theese days. HELL NO! Finns det något tråkigare sätt att fördriva tiden på? Skulle inte tro det, nä det är hemskt. JAag föredrar sms, det är fett mkt bättre.

Så nu tror jag att jag skrivit det jag ville för tillfället!


TJOHAY GAY!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards