Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Still ångest....

Av Fairy J - 18 april 2007 00:17

Pms och halsont...Skitjobbigt.

Sitter och skriven en bok analys på en bok ja inte ens läst, skitsmart Johanna!!! Men vafan, den va så svårläst, och tråkig. Och jag har ingen självdiciplin. Jaja, ändå jag som får stå för detta nu när allt går åt helvete!

Känner mig allmänt off. Vet inte vad det beror på. Helgen va ju så bra.. Hmm, lite mkt intryck kanske. Ovan vid action i det här livet nu för tiden.

Vet inte vad jag ska säga om någontng. Vill helst bara vara ifred. Sorry om jag inte orkar svara när ni ringer, jag är bara inte på humör. Man kan inte alltid vara det. Seriöst så är det fan ansträngande sometimes att sprida positiv energi till folk HELA TIDEN (för ni RÄKNAR MED DET), försöka vara glad, snäll, trevlig. Ibland vill jag bara vara bitter, elak, gnällig, men då blir ni chockade och tycker man är konstig. Tänk lite mer på hur ni själva beter er ibland ist för att bli upprörda när jag har en dålig dag ett trött tillfälle eller nått sånt.

Jävla prestationsångest man ska behöva ha jämt. FÖR ER SKULL! För att vara SIG SJÄLV. För är jag inte ALLTID GLAD  vill ingen ha med mig att göra för det MÅSTE man vara, fast ni är det inte själva och Förlåt mig för att jag inte alltid orkar bara "hon som alltid LEEEEEEEER" eller "ser så snäll ut" för ibland vill jag faktiskt lägga mig ner och dö lite grann men så får man inte uttrycka sig längre för då vänder alla en ryggen..., Ingen orkar, ingen pallar, vill veta av, se, känna, försöka FÖRSTÅ, komma en på djupet, se en in i själen...

INSE att jag inte är annat än mänsklig ja heller !!

Sen när blev jag ett helgon? Jag har en personlighetsstörning GOD DAMN!


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards