Alla inlägg den 22 april 2007

Av Fairy J - 22 april 2007 16:38

Denna helgen har varit super trevlig. I fredags fick vi ett impuls ryck att åka ner till Jonna och björn som skulle ha mini stamp i sitt garage. Så Timmy körde, och Johanna, Emma, David, Robin och jag åkte med. Väl där skevade vi loss rejält och hade askul, :)

Igår va det ju nån raggar cruise här i Nybro som bejbi och jag helst ville slippa så vi satte oss nere vid sjön med en engångsgrill och en stor eld och grillade lite gott. Så kom lite polare förbi, sen stack vi hem till Jenny en stund.

Idag är jag trött som fan fortfarande, ska kolla på filmer hela dagen. Bl.a Den lilla sjöjungfrun (GUUUD VA JA ÄÄÄLSKAR DEN FILMEN SERIÖST!) och nån manga/cyper punk grej. Sen ska jag nog träna lite yoga oxå nu när jag skaffat mig en skiva.


Puss och hej

Ovido - Quiz & Flashcards