Alla inlägg den 12 april 2007

Av Fairy J - 12 april 2007 22:14

YYSCH! Här sitter jag nu, tog en paus. Försöker plugga och skriva argument och sammanfattning om engelska som globalt språk, och jag anser att det lixom inte finns så mkt mer att skriva än att engelska är det fucking ledande språket i världen... GAAAAAH!
Fick ett raseri utbrott till starx efter förra inlägget när jag upptäckte att min bakade potatis smakade asshole. Va tydligen nån amerikansk sötpotatis, orange, som smakade morot. SKÖÖ äcklig! NEVER AGAIN säger jag bara! Slängde potitisfan åt helvete, (JÄVLA FUKING JÄVLA KUK POTATIS HUR I HELVETE KUNDE JAG TRO ATT DU SKULLE VA GOOOOOOOOOOOD!?!?!?!??????????????) sen gick ja ner och köpte färdig lagad mat ist! DOCK INTE nån fet mat utan valig jävla kokt potatis med rödspätta.
Jahopoppppp,a anyway, Molly kommer snart hit. Hon ska sova här i natt. Ska bli kuligt att träffa den lilla busflickan hihohhoho!! Saknar alla mysiga stunder med alla kompisar. VARFÖR VILL TYP INGEN UMGÅS MED EN LÄNGRE BARA FÖR MAN SLUTAT KNARKA OCH SKAFFAT SIG POJKVÄN????? JA! Försök inte unkomma detta faktum, nI hör knappt ALDRIG av er till mig och vill umgås längre, fy skäms! Dålig stil, jag är inte ens en toffel, varför vill alla försöka få det till det???

PUSS O HAAAAAAAAAAAY

Av Fairy J - 12 april 2007 18:26

Shit vilka känslo uppror jag haft idag. Har pendlat mellan total lycka och vansinnighets utbrott. Först var det mamma som sa en sak som störde mig i bilen på väg till gymet, och jag exploderade brutalt så hon fick köra runt halva stan flera varv innan jag lugnat ner mig och vi slutligen kunde åka till gymet. Sen blev jag cp arg över att det skulle ta en timme att göra min bakade potatis för JAG ÄR HUNGRIG NUUU! Men, men. Fan va jag avskyr sånt alltså, det är så fruktansvärt jobbigt, totalt omöjligt att själv kontrollera, och tar aaaaaaap mycket kraft och ork. Nu sitter jag iaf och väntar på min bakpotatis, hoppas den är klar snart. Man blir ju så jävla hungrig efter ett tränings pass.
Har skickat mejl till två annonser på hus i och utanför Hässleholm, och jag har även lyckats få iväg min ansökan till Önnestads folkhögskola, jag HOPPAS VERKLIGEN att jag kommer in, hade blivit så jävla glad då, det är ju textil jag vill hålla på med, inget annat. Blir skit ledsen om ja inte kommer in på någon utav skolorna jag sökt till...
MÅÅÅÅSTE MÅÅÅSTE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE lixom härifrån nu med. Att jag hamnade här igen var ju verkligen inte meningen, jag hör inte hemma i den här tönt hålan bland alla fula miffon och det gör iNTE Robin heller. Till skillnad från alla andra i den här stan har jag en framtid som jag inte tänker låta gå åt helvete!
Är lite små stressad inför min skol situation, har förbannat mycket att ta igen, men jag tänker fixa det mesta ikväll och imorn, hade ju tänkt dra till Björn och Jonna imorn, men vi får la skita i det pga läxor. Fan vad sånt suger men jag har lovat mig själv att klara den här terminen och då kan jag inte bara skita i det och åka iväg och ha kul. Att klara denna terminen är nyckeln härifrån, sumpar jag den chansen så kommer inte csn att ge mig pengar till hösten och vafan gör jag då? Gå till soc igen? Don't think so!
Nä fan, I'm great, I can do anything!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards