Alla inlägg den 11 april 2007

Av Fairy J - 11 april 2007 17:59

Idag vaknade jag på ett strålande humör :) Kollade klart på en Final Fantasy film ja somnade ifrån igår, och sen stack jag och mamma iväg till gymet där jag jobbade arslet av mig ett tag. Känns skönt att ha kommit igång igen, ja blev ju helt förslappad efter London resn - lata JOHANNA!!!! Har stoppat i mig en massa nyttiga vitaminer idag också som sprudlar i min kropp hihiihi. J alltså typ rosenrot, c-vitamin, grönt te allt vafan det e i dom dära pillerna jag käkar för att bli en HÄLSOSAM människa! Funkar gör dom iaf, är skitglad! Imorn ska ja dra ner till gymet igen, och på fredag occkså. Ja fan här gäller det att ligga i om resultat ska visas, och som alla redan vet är jag (ganska, relativt, uppenbarligen rätt så) utseendefixerad. Eller, jag är sällan nöjd med hur jag själv ser ut, därför jobbar jag ofta på just den punketn så självförtroendet har väl inte precis varit på topp de senaste månaderna när kilorna ökat i +. Fast det är en liten hat kärlek inför att ändå, liyte små gött är det ta mig fan med lite hull, HAH!
nU SKA JAG NER TILL POSTEN OCH HÄMTA UT ETT PAKET!
sKEPP OHOJ!

Av Fairy J - 11 april 2007 00:55

Ysch vad trött jag är, har sovit flera timmar och det var ju just precis så jag INTE ville det skulle bli ikväll. Bejbi and I kolla på Final Fantasy o lite, har baa vatt hemma och seeeegat hela dagen. Känner mig lite på små depp/irriterad/vilja slå nån på käften humöret :_( Säkert jävla pms.
Till helgen ska Robin och jag ner till skåne. Vi åker troligtvis redan på fredag och är hos Björn och Jonna tills lördag, sen blire partaaaj !
Nu ska jag pussa på Robin!

Ovido - Quiz & Flashcards