Alla inlägg den 17 april 2007

!

Av Fairy J - 17 april 2007 18:00

Av någon konstig anledning somnade jag med ångest igår, och vaknade med ångest idag. Styrde in mig i duschen och sen till skolan iaf.

Efter skolan plockade jag vitsippor, sen stack vi och åt lunch ute och efter det shoppade vi massor! Fyndade två jätte fina tavlor med löv, en tavla med buddah, två jättefina tröjor på 2nd hand och ett par jätte söta vingar. Inte riktigt min grej egentligen, att springa runt på festerna i vingar, men när dom kostar 12 spänn kan det få bli min grej, haha ! :P

Sen fixade vi lite flourserande tråd och vitt strech tyg att göra deco av till vår fest, och två stora vita skugg skydd till sommarens alla festivaler.

Efter shopping rundan stack vi ner och fiskade lite. Bejbiz fick en aborre men ja fick inget. Men ja åt aborren... !

Om en halvtimma kommer mobila och hämtar mig, ska plugga lite och fylla i papper jag inte begriper mig på.

Och efter det ska jag dra och träna en stund. Har en bok analys på världens seriöst drygaste bok att göra sen i natt. FIFAAN vad tråkigt :(

Ovido - Quiz & Flashcards