Alla inlägg den 6 april 2007

Av Fairy J - 6 april 2007 16:30

IUUUSCCCCCH jag är skit hungrig, köket ser ut som ett äkligt råttnästa och borde döpas om till stöket (HAH Johanna är skitrolig idag!) och jag har gått upp så jääätte mycket i vikt att jag omöjligt KAN tillåta mig själv att gå ner till pizzan och köpa FET mat fastän magen skriker och jag villvillvillvilllllllllllllllllllll.... VAFAN. Back in the days kunde man ju gå utan mat en eeevighet., HM 4 dagar tror jag att jag varit utan mat som mest, då druckit bara vatten och då var man ju bra smal med, 44 kg...(FAN VAD SNYGGT DET VAR!) Är jag kanske lite snuskig som tycker det är sexigt när ens kropps ben sticker ut från kroppen och är så vassa att man nästan kan skära sig på dom??? Nä fan, nu ska jag inte vara sån, varför svälta sig när man kan äta kan man ju fråga sig. Jaja, riktigt så smal vill jag ju inte bli igen, men det hade ju inte skadat om jag gått ner iaf 5 kg. Tror jag gått upp kanske allt som allt 7 sen i sommras. Och då har jag iof inte vägt mig på ett tag, kanske är ännu mer. Problemet med en lat jävla brud jävel som mig är att jag VET vad problemet är, ändå sitter jag här på min FETA röv och skriver massa skit i en töntig blog som säkert bara töntar läser (menar inte dig Robin!) istället för att ta mitt pick och pack och gå ner till gymet och träna! Så fort jag kommit igång med träningen super jag mig full eller nått, blir bakfull en dag och sen går jag inte dit på veckor efter det. Nä andra bullar får det faktiskt ta och bli, efter denna helgen ska jag träna och bli snygggggggg som jag faktiskt kan va ibland när jag anstränger mig!!!! Fast en sak som är ett plus med att öka nårra kilo är iaf att mina tidigare nästan obefintliga tuttar även dom lagt på sig. ME like me like.

För övrigt så verkar det inte hända så mkt idag. BEJBILÖÖÖVE är iväg hos en polare en runda och jag lovade att städa medan han var iväg, hm ja det går ju som synes skitbra!! Ikväll blir det eventuellt lite fiske, grillning, öldrickande, får se.
OH jag ska bli DJ förresten! Bestämt mig för det och jag ska VERKLIGEN gå in för det... när jag orkar.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA!

Älskar dig Robin!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards