Alla inlägg den 7 april 2007

Av Fairy J - 7 april 2007 03:29

HAHAHAHAHA, ja herregud. Ikväll har jag älskling, Jenny och hennes bror vatt och grillat och efter det så skulle jag och bejbi gå och ta en stark nere på Nybros a'la Fitt place. Träffa nån brud från förr ja inte minns vem det va som jiddra med en. Själklart blev ja fly sne, skällde ut henne kalla henne för HORA och va allmänt elak, (dock inte lika elak som ja vill va) så jag väntade utanför på henne tills hon kpom dit, med två snubbar på 2 meter bredden som skulle börja jiddra med en. Skrek lite på dom också, tuffa som dom trodde som va. eeeeh fega FITTA!!!!!!!!!!
HAH. Like I give a fuck, skulle jag vara rädd för att få spö av två feta äckel det har jag fått innan och jag dog inte då så jag blev inte helt skrämd nu heller. Grejjen va att jag va fett snäll mot FITTAN som hånade mig men hon hatade mig tydligen, hmmm. Bryr mig inte om det det som gör mig ledsen är, VAFAN ÄR DU VERKLIGEN SÅ PERFEKT ATT DU KAN DÖMMA MIG???? Blir ledsen på hela mänskligheten, vart fan är vi på väG? Ta ett snedkliv i ditt liv och va för evigt hatad. Jag tänkte såhär innan:

Varför tycker NI människor så mycket om att snacka skit och att vara elaka/såra andra? Lär er av PEACE LOVE AND UNDERSTANDING! Seriöst så tycker jag enbart SYND om er stackare som inte insett värdet i dom orden utan som fortsätter att NEDVÄRDERA och trycka ner människor bara för att NI anser er vara SÅÅÅ mycket bättre, SÅÅÅ NORMALARE. INGET här i livet ÄR normalt! INSE! DU är inte NORMALARE än alla andra för att DU har ditt välplattade hår, sköter DITT jobb, umgås i RÄTTA kretsar!! VI är ALLA människor, och ingen av oss är PERFEKT! Människor har samma värde! Oavsett vilken livsstil vi väljer! Alla har vi våra problem, tankar som jagar oss, beteenden som förföljer oss och konstiga livsstilar som inte är som alla andras. VA DIG SJÄLV, skit i alla andra och LEV LIVET PÅ ETT HÄLSOSAMT SÄTT, OCH SLUTA VARA SÅ JÄVLA SJÄLVGOD! Det är vad jag vill säga er alla vilsna själar där ute som klankar ner på alla andra!!! Ta hand om varanndra, va snälla mot varann och visa kärlek, förståelse och respekt för alla andra varelser som lever på denna planet. Vårt ansvar är att iaf FÖRSÖKA visa hänsyn till andra, även om vi inte ser på saker och ting på samma sätt. Tänk efter, hur kul vore det egentligen om vi alla vore EXAKT likadana?

Ovido - Quiz & Flashcards