Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Fairy J - 27 maj 2008 02:57

Vet inte vad jag ska saga, folks beteenden chockar mig. Sa manga som ar sa splittrade, men jag borjar antligen reda mig efter ett x antal frustrerande ar. Men da far man agera psykolog till hoger och vanster at allt och alla och inte mig emot. Kan jag hjalpa sa gor jag det garna. Sara sager att jag ar vis som en gammal gumma. Fint sagt, lart mig mkt i detta livet, mina tidigare liv har jag nog inte forstatt inneborden av saker och ting som jag gor i detta. Jag borjar narma mig svaren, de ar nara ,I can feel it.


 Inte gatt ut, jobbat hos Anat. Sytt pa parlor pa klader och klatt in galgar i tyg. Hahah, Anat alskar sin shop, och allt i den maste va vackert, aven galgarna hennes delikata klader hanger pa. ; ) Hon ar underbar, Bless.

Sen har ja mest umgatts med Sara, Russell o Sofie. Skont med en lugn helg, men har dans i benen, utomhus nasta helg, plz! Tror inte det dock, Sunrise e. Jag ska inte dit men bebisarna aker imorn for att salja sina smycken. Lycka till raringar, synd man missar.

Borde sova nu, men piggnade till av en stor kopp te jag drack pa Victoria. Gjorde arets klantigaste. Va helt inne i den nya porriga proggen ja lagt in pa telefonen sa va inne i min egna rosaskimmrande lilla sapbubbla, sag tag mot Orpington pa skarmen, plattform 4. Kollade inte ens mer t,.ex vilka stallen taget ska stanna pa for jag vet ju att det ar det jag ska ta hit,. Oh no girl ,,tydligen inte. Akte forbi Brixton och ser att nasta stop ar Peckham eller natt sant,. Fick vanta pa ett tag tillbax till Victoria och sen vanta 40 min dar for att kunna ta sista taget hem hit,. Hah, jaja, sa kan det ga ar hemma nu antligen iaf. Jobb imorn sa borde sova nu.

Ovido - Quiz & Flashcards