Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Fairy J - 22 maj 2008 01:26

Va sista kvallen pa kursen idag,. Hann inte klart me min kjol men sydde ihop den iaf sa kan nog fixa resten hemma. Kanske kan fa lite hjalp av Anat om ja ber snallt ; )


Fick en chock nar jag sag att han ska spela pa Boom. Han sa ju till mig att han ansokt, och nu har han fatt beskedet, fan av kul for honom! Jag ska sta langst fram, hehe ovanligt gor ja ju alltid nar han spelar iaf.. ; )

Trodde aldrig ja skulle fa kanslor for nan igen efter va som hande for 8 manader sen.. Men man laker, och nog fan kan jag bli kar igen.. Ujuju, skulle naastan tro att ja va det nu om jag inte va smartare! !! :P


Gjorde sa javla ont nar min forra pojkvan gjorde slut, trodde jag skulle do. Har nog aldrig varit sa ledsen i hela mitt liv innan. Men nu inser jag att det var for det basta att det blev slut, for mitt liv har andrats enbart till ett battre perspektiv och jag mar mkt battre nu. Och fatt tid att leva mitt liv sa som jag vill leva det och pa sa satt har ja lakt. Jag ar glad att jag kan kanna igen efter allt som hant. Tack.

x

x

x






Ovido - Quiz & Flashcards