Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Fairy J - 9 maj 2008 21:40

Det ar sommar!!!!! Jag ar sa glad! Vackert vader hela veckan och har sett den forsta fjarilen med! Inte i London dock, i Brighton men glomde skriva det.

Nu ska jag ut och springa




Av Fairy J - 9 maj 2008 00:31

Sofie mailade och bjod mig pa barbecue pa lordag, alla mina narmsta vanner ska dit,. Blir en riktig reunion. Och sa jobbar jag och kan inte komma

:( Buhuu,, Jaja. Kande att jag va tvungen att saga ja till att byta dag eftersom jag sa nej sist han fragade om ja kunde jobba over for jag ville ga och trana. Ibland far man offra sig,. Synd dock, sa sugen pa att va ute och grilla for forsta gangen iar.


Woho.utomhus fest pa lordag! Arets forsta for min del, jag ska dit med Thelma o Naylan m.fl Scorb, laughing buddha ,m.fl spelar, sa ska bli riktigt nice. Aldrig vatt pa en VENOM fest heller, vilket tydligen ska va en av de storsta o basta arr har borta sa ser mkt fram emot det. Hoppas det blir fint vader bara - ska be till vadergudarna! Har vatt sa soligt och underbart har nu i flera dagar iaf, over 25 grader! Sommarn ar antligen har! Synd man jobbar hela dagarna dock. Syrran sager att amn far passa pa nu, i hela juni brukar det enbart regna har borta,, kul lixom!


Jobbat hela dagen,, urtrist. Dom har borjat gnabba om smaskit pa jobbet. Inte sa mkt pa mig, mig sa dom bara till att jag maste puscha min shoecare mer, den har vatt dalig i nagra dagar, och sa sa dom att jag maste ta med mig aleternativ ut till kunden om skorna de vill ha inte finns i deras storlek. Dom ar sa jobbiga, fuck off lix. Jaja. Men Carly daremot klagade dom big time pa! sa att hon inte va observant mot kunderna nar hon dammar hyllorna etc. Sa skarper hon sig inte sa sa dom att hon maste ga!! :S Blev genast orolig - sa nu tanker jag gora mitt basta till 100 sa inte jag blir nasta person dom sager natt sant till. Brukar ju va sist in forst ut, och hon borjade efter mig, sa kickar dom henne ar det val jag som star pa tur sen! Vill verkligen inte bli av med jobbet nu, maste ha pengar som rullar in nu under sommarn sa jag har rad att aka till Boom o overleva i storsta allmanhet!


Jaja,, Har tranat Bodypump idag med. Asjobbigt, men det ar alltid en sadan skon kansla nar man vatt o tranat. Man kanner att man gjort natt nyttigt som far en att ma bra.

Annars inte sa mkt som har hant. Sett over min ekonomi for de narmasta manaderna innan Portugal - kommer bli knapert :S Men far val prioritera, fastan det ar saa mkt jag vill ha i kladvag.. Men far kopa det for pengarna jag sparar ihop till Boom ist. Vet att jag ar shoppoholic, pinsamt mkt. Men, men, har man ett brinnande intresse for klader och design sa har man.


Fixat och trixat med kjolen pa kursen med. Far se om jag hinner bli klar. Designen ar snygg iaf - far se hur den blir nar jag val ar klar med den.


Ne nu ska ja kolla lite teve och sen blir det val sova.


Ljus&Varme ~~~ xx

Ovido - Quiz & Flashcards