Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Fairy J - 7 maj 2008 15:01

Det borjar narma sig!

Men ar ju sa mkt som andrats i mina planer infor framtiden bara senaste veckan >.<

Skulle ju akt hem och bosatt mig i Sverige efter boom, men nu blir det ju inte sa, sa har andrat hela reseplanen. Vilket sakert kommer fa Sandra att hoppa av, men vet inte hur jag ska gora annars.

Blir for mkt pengar om jag ska lagga ut for att forst resa hem till Sverige for att kunna resa tilsammans med henne till Boom och sen tillbaks fran Boom till Sverige. Har varken rad eller tid med den resan, tyvarr.

Nu nar jag bestamt mig for att stanna lutar det snarare at att det blir sahar:

Aker fran uk till Portugal, sen hem fran Portugal til Sverige.Tror att det kommer att bli sa ist faktiskt. Kommer ju anda att aka hem lixom, men da kan jag stanna pa jobbet jag ahr nu farn tills typ 8.e augusti. Sen aka den 10.e Och efter festivalen aka hem till Sverige och umgas en vecka med alla inann jag drar tillbaka hit. Da far jag aven bestalt for de 8 dagarna ju i slutet av manaden sa jag har lite att rora mig med nar jag kommer tillbaks.


Kan resa hela vagen sjalv, men hade avrit roligt om nagon bestamde sig for att hoppa pa min resa harifran. Men alla ar sa veliga, och dom har ju mer pengar an mig sa dom skiter ju i att boka sa snabbt som mojligt for att spara pengar. Sjalv vill jag boka omedelbart eg, sa jag har den biten avklarad. far se hur det blir med allt - kande ett fruktansvart sug i magen iaf nar jag borjade kolla flyg - det borjar narma sig! Faaan vad jag langtar!!!!


Nu ska jag ut i solen igen, det ar saa varmt och underbart har idag och jag var ledig, woho =)


Karlek&&Ljus

x

Ovido - Quiz & Flashcards