Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Fairy J - 6 maj 2008 23:02

omg---best evah! I fredags akte jag till stan och traffade Basia och Naylan, vi stack pa nan fest nagra timmar, tog det lugnt drack typ bara nagra ol och sa stack vi hem runt 4 och tryckte i oss flottiga pajer. Vaknade pa lordagen med baksmalla anda! Pa dagen slappade vi hemma hos Basia, omg hennes inneboende e het mahN!

Stack med Sara till Anat runt 6 tiden, kopte ett balte, en ny pixie wrap och en top ~~ assnyggt allt ^^

Efter akte ja, Olivia o Naylan till Sara i Brighton. Brighton ar underbart ~~ I just love it! Kul och traffa sara, vi gick pa en fest igen, kanske cheesy musik pa dansgolvet, aterigen stack vi hem relativt tidigt och la oss. Pa sondagen va det namligen hippie fest eller av man ska kalla det (??) i en av ala 10 000 parker i Brighton,. Huur mysigt som helst va det verkligen. Tog med oss en filt och sen satt vi och myste, lyssnade pa folkmusik och pratade med massa intressant folkj aven fastan jag akn tycka att riktiga hippies ar lite val fjolliga ibaldn nar odm hoppar rutn, sjunger o klar ut sig.Anyway, skitnajs.

 Pa kvallen gick vi ut-igen! HAHAH, men kandes inte som att ga ut eftersom Vi sov pa luftmadrassen ute, vaknade av att Naylan gormade och ville ah upp mig, hehe. Va ute i tradgarden hela dagen, fatt massor med fraknar nu for solen skeeen pa oss hela dagen. Va saa varmt! Och sa underbart med fiskmasar overallt, hoga berg och djupa dalar, gronska.. Brighton in my heart 4-evah!

tankte aka dit nu til helgen igen, men sa fragade chefen mig om ja kunde byta imorron mot lordag och jag sa ja, sa jobbar ist. Men kommer leva lange pa den helgen jag haft nu iaf|||precis vad jag behovde. En liten naturupplevelse, man glommer sant anr man bort har ett tag,.

Enda besvikelsen med denna helgen va karlarna. Traffade inte en endaste snygging under hela helgen trots Naylans, Saras o Olivias babbel om huuur snygga kilarna ar i Brighton.


Saa.. Ledig imorn, hoppas solen skiner lika mkt som den gjort nu de senate dagarna, ska passa pa att handla, trana och sola,, Oh svart att fatta att sommarn e saa nara nu! Fan va underbarTR!


Nee, sovdax typ kanner jag, helt slut.


Ha det gott folks.

***Fluff && Rainbow sparkel***

Ovido - Quiz & Flashcards