Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Hmmm,,,

Av Fairy J - 30 april 2008 00:15

Har vatt arg en stund. Lipat o haft mig. Hallkt pa med den dara satans javla kjolen i kursen nu 12 veckor, hade max EN eller TVA ganger kvar pa den, och sa tappar jag bort pasen med den! Hade den senast efter forra gangen jag va dar, vilket va 3 veckor sen for det har varit uppehall. Inte ett minne av att jag vatt inne pa Tesco eller fyllt pa mitt Oyster efter kursen,.,, sa normalt sett skulle jag gatt raka vagen hem med pasen, men eftersom att den inte har har nagonstans (letat upp&ner pa hela huset) sa maste jag ju gatt in i nan utav de tva affarerna efter kursen och lamnat kvar den dar! Aven vatt o fragat pa bada stallerna, dom pastar sig inte sett den. Men for deras del va det val bara en pase skit dom sAKert slangde omedelbart,, FUCK! Kan vi snacka mer OTUR eller>?>?> 4 ggr kvar bara med, hinner inte ens borja med natt nytt :( javla skit..

Jaja, man ska val inte grata over spilld mjolk va det nan dum javel som sa...

UUH fuck min pixie wrap ligger dar i me, i pasen! tur hon Anatt kommit tebax fran Thailand nu - jag ska antligen fa folja med Sara dit och shoppa pa lordag. Ar en tjej som gor egna klader - grymt snygga sadana! Sara&Sofie kopte min lina wrap av henne, som nu ar borta :( Far kopa en ny o 10 till, I just love it!


Anyway, sorry girls! Ja tror ja stannar har.. Inte 100 an - men det lutar at det! Fatt ett jobb erbjudande nu med. Syrrans foretag oppnar butik pa Oxford street i september och vill jag kan jag fa borja dar.. Vilket ahde vatt grymt. www.day.dk ar deras hemsida. Naylan gav mig tipps ang. kurser, sa hittat en som verkar bra nu. Hittat ratt manga men en del av dem ar sjukt dyra. Men hitatt en i Wood Green pa ett uni nu, dar man kan ga 10 veckor nyborjare och sen uppgradera till 10 veckor som ger en certifikat i slutandan vilket inte ar sa dumt,, Hmm.

Ska bestalla hem material och sen se...


Just nu kanner jag det som att fuck it! Kommer aldrig kunna flytta hem igen, till det LILLA stallet och plugga ett ar. Vill ju pa ett satt for ajg saknar alla dar hemma sjukt mkt, o kissarna o allt. Och skolan ar verkligen helmysig. MEN. Kanns som att chansen ar ratt sa stor att ja kommer ha ihjal mig sjalv av tristess. Kanner fan knappt inte ens nagra dar hemma jue! Som bor dar i narheten iaf. Man hittar val nya men jag ar trott pa att skapa nya kontakter nu. Beratta hela sitt liv for... Ar nojd som det ar med de vannerna som jag har. Blir det att jag stannar sa blir det isf nytt arbete, fortsatta jobb med sykurs,inte festa lika mkt. Ar anda ratt trott pa festa nu, 7 manader ahr man ju vatt har. Inte lika spannande langre aven om festerna ar grymt mkt coolare har an hemma. sa ska verkligen forsoka halla hart i pengarna sa jag kan SPARA denna gangen isf,,.Ar sa SJUKT sugen pa att resa. Egentligen ar jag nog lite trott pa London allaredan,, Vill pa nya aventyr nu. Brazilien, Peru.. oHlalal! Mkt battre och spara harifran an hemma isf, punden vager hart utomlands.


Far se hur ALLT blir,, inte bestamt natt alls an. Fort ska ja parat me dom pa Unit, och planera mkt mer,. sa far vi se hur allt blir. Den som lever far se!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards