Alla inlägg den 1 april 2008

Av Fairy J - 1 april 2008 23:59

Helgen va supermyS! Pa sondagen akte ja o mamma in till covent garden o traffade Sara sparkle o hennes mamma sa drack vi lite vin o lyssnade pa opera som nagra studenter till en musikskola i covent garden hade, skittrevligt! Sparkle gav mig sin gamla sonyeriksson walkman me! Jag blev saa glad, och ett fint senil snore med fjadrar hade hon fixat dit me, hihi - KAN BEHOVAS!!!!! Min mp3 spelare som mamma tatt med sig hade gatt sonder, men det gor ju inget nu da nar jag fatt saras walkman! Fylld me porrig progg va den me ;););)


Gatt bra pa jobbet nu med, mer vagar ja inte saga! E sa van att sa fort jag blir glad over natt ang. jobb sa skiter sig allt igen! Sa lamnar det dar,,, Men kul iaf!


Hmm,, mer som hant... Nya fjadrar o parlor har ploppat ner i brevladan me,,, saa mkt fint jag har nu! Kreativiteten flodar verkligen dessa dagar!


Oh just ja! Syrran har anmalt henne o mig till ett maratonlopp for brost cancer 17 juni! Sa nu jewwlar far ja ligga i om jag ska klara det! Inte tavlat sen jag va liten i natt liknande, sa ser jattemkt fram emot det faktiskt!!! Imorn blir det upp kl 8.30 och springa en runda innan jobbet,,, :)

Kollade bilddagboken igar, saknar Sandra && Linda sa det hugger i magen nar ja ser kort pa dom! jessica skriver man iaf med regelbundet pa msn medan dom knappt aldrig e inne!!! Langtar tills vi ses babes,,


Ska kolla Jackass nu, helt sald pa det nu igen aven fastan man sett alla avsnit 10 000 ganger.. !!!!!!



xxx

Ovido - Quiz & Flashcards