Alla inlägg den 14 april 2008

Av Fairy J - 14 april 2008 23:29

Dumma Nay! Han fragar om ja o Matt "traffas" bara for ett kort ja ger han en kram! Puckat! Blev irriterad o arg,,, Folk ska alltid fa for sig massa skit nar man umgas me killar -Tjurar-


Anyway,,, Va lite mindre jobbigt att jobba idag an ja forestallt mig,,, Far se hur denna veckan blir. Ar fett orolig att pengarna fran mitt forra jobb inte ska komma in pa onsdag, det betyder isf att jag ar luuuspank fram tills nasta frdeag,, Ar sa mkt jag vill gora denna helgen me.. ... hoppas allt blir bra...


Mkt pa G... I mina tankar iaf! Mitt sjalvfortroende ar sadar ruggugt lagt igen forresten. Nu har jag bestamt mig bade for det ena och det andra,, Hoppas pa goda besked, orkar inte med det har langre!!!!!


Syrran aker till Sicilien imorn kvall for att planera sitt brollop, jag ar jatteglad for hennes skull! Det blir nog suverant allting!


Nehe,,, uttrakad jag ar,, onskar det va ett avsnitt Desperate,, men veckans avsnitt ar redan sett.. Borjat folja en annan serie me, pushing daisies eller natt sant, hur gullig sreie som helst...


Skrivr bara massA skit nu i brist pa  annat sa haaaaaaaaaaaaaj

Ovido - Quiz & Flashcards