Alla inlägg den 11 april 2008

Av Fairy J - 11 april 2008 00:34

Fan va irriterad ja e pa kuk jobbet nu alltsa!! Mina targets har vatt helt fuckade hela veckan,,, jag ligger 400£ efter!!! OFTA ja kommer kunna fixa det imorn :S Min shoe care ar inte heller den basta,,, sa kommer fa 2 roda prickar i boken... FAN! Ar sa trott pa denna mentala stress ang,. detta dumma fucking javla jobbet nu! PISSJOBB!!!!

KUL o veta att imorn ska man slava hela dagen, och i slutet av dagen kommer man anda fa en utskallninga av sin stora tjocka fula chef! TROTTSAMT!!!!!!!Vet seriost inte va ja ska gora ang. detta jobbet,, tankte att vafan 3 manader kvar innan ja flyttar tebax lix,, borde man val klara. Men denna mentala valdtakt ja maste sta ut me varje dag/vecka pga STRESS o PRESS borjar ga for langt,, tanker pa skiten hela tiden, kan inte ens slappa det nar jag ar ledig och det ar helg!!!!!

Forra veckan gick det bra, och jag hade 2 grona prickar ist for 2 roda,,, denna veckan kommer ga at HELVETE!

Vill inte klaga eg,,For det kanns ibland som att det e det enda man gor. Har verkligen FORSOKT ge detta stallet en chans pga det,  men vafan..



Irriterad e ja,,, Skulle eg skriva natt kul om natt kul ja inte langre minns av det va,,, men skiter i det nu.


GAAH va denna stan kan va jobbig ibland


Ovido - Quiz & Flashcards