Alla inlägg den 4 april 2008

Av Fairy J - 4 april 2008 22:18

Estrella maffiosos 4evah!

Ja o Jessie har bokat in en eurobeats fest nar ja kommer till Sverige igen,,, det e eg dom bezta festerna!
Dadodedodidididada daddibidobidobidoidibbididadada, scat man fat man lix... O Leila K,, en sjalvklarhet!

Mr corn man ska oxa va me,, men han va ju mer inne pa thunerdome plattorna,,, tydligen poppis i hans kretsar,,, jaja, en helvetes massa chiiiaps me diiiiapz ska de bli iaf *langtar*


Hah,,, Jessie o jag har flippat ut tror ja!!! :)


..........................


Ok dag pa jobbet, salde daligt,,, men va got man nar dte einte ar narra kunder i affaren!!! Ville gatt pa fest denna helgen,,, bara for o se Mark spela! Men har icke rad,, sa blir till  o stanna hemma, jogga nan extra runda ist ;) Va pa ett Bodu pump pass igar,,, fan va tungt det va!! Men e det tungt sa e det nyttigt va det nan som sa (sakert mamma)

P sondag ska jag dock in till stan,, har lite araenden att utratta. Maste forbi jana en gang for alla och hamta min smyckes box, kliar i fingrarna efter o fa pilla smycken! Sa tror jag att ja ska jag pa en insamling for Tibet med som Matt ska lira pa.. Far se..


Igar fick jag nastan en chock nar jag sag vilka som ska spela pa Synergy project 18.e LIQUID SOUL + Ear sugar!! O massa andra smaskiga progg djs, bl.a Mark o Hamish! Saa inbokad! Ska inte ga ut fram tills dess, sa batterierna e laddade till max! Liquid soul lix <3<3<3,, vantat pa att dom ska spela har =)


Nehee ska snacka lite me chiiiaps biiiatch pa msn nu,,, Chiiaps pa daaaj haaaj

xxxxxxxx

Ovido - Quiz & Flashcards