Alla inlägg den 22 april 2008

Av Fairy J - 22 april 2008 23:47

That was some heavy shit mahn, fucking hell! Ar helt slut,. Stack pa ett Body Combat pass,, typ kampsport/boxning/exercise/ Trodde nastan ja skulle do! Men ar det sa tungt maste det ju betyda att det ar nyttigt. Paborjat en ny diet. Den bestar av frukt + mussli till frukost. Sallad o fisk lr liknande till middag, och mussli o frukt igen sen pa kvallen. Detta + springa en 5-6 dagar i veckan o trana 2-3 olika exercise pass borde val ge reslultat? Gor det inte det sa far jag val borja gymma oxa, men det kostar sa satsikens mkt det e bara det.. Har jue ett jobb dar ja ror pa mig 7 timmar om dagen med. Far hora att ja gatt ner mkt i vikt av folk, vilket gor mig glad eftersom det ar det ja efterstravar. Sjalv ser jag dock ingen skillnad, tycker nastan bara jag ser annu tjockare ut. Hm,. Tanker se till och bli smalare an ja va redan innan min fettma period, nu javlar,, !

Vet inte va det ar med mig! Har varkanslor,, olyckliga sadana :( Ger man sig in i leken, far man leken tala heter det ju sa fint. Och ajg visste ju spel reglerna redan innan.. Uhuu.. Well. Har ja inte dott forr sa ska ja val knappast gora det nu! Synd han e sa saautsikens het bara! DamN!


Ser fram emot lite kreativs skapande imorn da kursen satter igang igen. Ska se om ja nog fan inte ska se till o bli klar med kjolen imorn! Inte mkt kvar nu..


Mar bar nu! bara sa ni vet! Trivs ratt bra med allt, Rutinerna med jobbet och traningen gor nog mkt. Harligt :) Slutat bry mig om jag saljer daligt ett par dagar,, Har ju visat sig att dagen efter kanske man saljer dubelt sa mkt,, sa stressen ang. det borjar lagga sig..


Nu ska ja se Pushing daisies...


xxxxxx

Ovido - Quiz & Flashcards