Direktlänk till inlägg 25 april 2008

WOOHO!

Av Fairy J - 25 april 2008 20:59

Idag nar ja kom t jobbet raknade ja med att ja skulle fa drygt 300£ for det ja jobbade forra manaden, trodde att det av som pa de flesta jobb ja haft, att man far betalt for det amn jobbat manaden innan. I mitt fall bara typ 10 dagar forra manaden. Men sa visade det sig att jag far betalt for de 10 dagarna + hela denna manaden! Sa blev ratt kraftigt glad nar jag gick till bankomaten och sag att ja hade over 1000£!!!! Wohoo - I can have a proper shopping day 2morrow @ camden utan att ens behova kanna att ja maste snala! Har ard att bestalla min flygblijett till boom, samt kopa min biljett dit me, o klader o sen kopa gymkort! Ar skitglad!


Ska gora mig i ordning nu sen aka och traffa Naylan o dom, parteeey lar det bli (fast pa en sansad niva om ni undrade!) Blir nog ja drar en runda till IMPLOSION me for o se Matt spela,, rakat lova det sa nu star ja pa gastlistan.. kanns lite dumt o skita i det nar han satt upp mig pa typ 3 gastlistor ja inte gatt pa :S


Anyway ha en trevlig kvall folks!


Peace&Love // The Fairiest Fairy j in the whole world skibbidubbido ||||

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards