Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Fairy J - 19 juni 2007 17:45

Är så jävla irriterad just nu alltså! Ok, jag har varit på jobbet och kom hem lite efter ett och tänker "Nu ska jag hitta på nått under dagen så det inte blir så att ja går o lägger mig o sover för då kommer ja aldrig komma in i rätt dygns rytm" så jag funderar lite på vad ja ska hitta på för att fördriva tiden fram tills ikväll. Så ringer en polare (INGA NAMN NÄMNDA) och ber om att få låna cash för den personen är skithungrig  (vilket jag inte har)  så jag bara "NE men kom över hit o käka lite annars då" eftersom ja inte kan låna ut nårra pengar,o så bestämmer vi det. Ett slag senare ringer personen och säger att hon har fixat cash och inte behöver komma över o käka men att vi kan umgås ändå så hon skulle ringa... Och tiden gåååår o gåååår o såklart lyckas ja somna ändå en timme tills Robin väcker mig o då ringer ja henne o kollar NÄR hon tänk komma över. NEHE då ska hon VÄNTA på en annan grej och har inte tid längre. VAFAN!!!!!!!!!!!! VAFAN e det me alla i den här stan????? Kan ni inte umgås me folk om man inte knarkar tillsammans med er, lånar er pengar eller HAR nått NI kan FÅ?!?!?? FUCK OFF säger ja bara! Är fett  trött på detta nu, jag knarkar inte längre, och ska fan sluta umgås me folk som gör det också, för ni blir fan ta mig DUMMA I HUVVET!

Kom inte och kalla er mina VÄNNER om det städigt ska va på ERA villkor, pallar inte med det nått mer! Ni bara utnyttjar en ju, bara för man e schysst mot er! Från och med nu, FIXA ER EGEN MAT, EGNA CIGG, och EGNA CASH! Så länge ni bara hör av er när det är nått ni vill ha kommer jag inte se er som mina vänner eller höra av er med till er, hellre ensam än omringad av morallösa idioter!

Ursäkta mitt uttryck men ja e bara sååå jävla trött! Robin är och fiskar och jag är lixom inte sugen på att göra det idag, ville bara umgås me en polare men neheeeereeeee. SORRY tänker iaf inte sjunka t er nivå och knarka sönder mig igen för att få friends. Det är NI som loosar en polare, inte jag!

HEJDÅ!!!!!!

Av Fairy J - 19 juni 2007 01:12

Jahaa, sitter man HÄR o e fortfarande fucked upp pigg för man sovit tills halv fyra idag, o börjar mitt nya arbete imorn (idag blir det ju egentligen) om bara nårra timmar. Vet redan hur den här natten kommer att sluta, ja kommer att få KÄMPA för att somna delvis för att jag inte är trött och delvis för att så fort man släcker lyset i den här satans lägenheten så börjar katterna att härja nått rent förbannat! Jävla djur!

ANyway, e ganska nervös inför min första dag på jobbet. Alla jobb jag haft hitills har ja lixom fuckat, kommer ja klara detta? BIG question. Får se, men ja HOPPAS verkligen att det kommer att gå bra för ja måste ju bli vuxen o kunna sköta ett jobb, right?

Borde egentligen va jag som har en personlig assistent, borde inte jobba som en om det vore rätt haha! Ne men ja kommer la klara detta. Bara lite nervös!

Angående helgen så hoppas och tror ja att det blir Hässleholm. GAWD DAMN va ja längtar tills ja flyttar nu! SNART så... Är bara liiite orolig inför aööt eftersom det ändå blir ett stort steg. FAn att man måste lämna alla vänner/familj bara för att slippa fucking fittNybro! Kan inte alla ja älskar bara flytta med mig ist?? SNEEEELA?!?!??


Och att jag kommer att komma iväg på festival UTOMLANDS iår me, fatta detta! Äntligen lite som håller på att förändras i ens liv iaf...

Men det finns forrtfarande en del som det måste bli ändring på, vill inte bli lämnad och jag MÅSTE sluta med det jag gör så fort jag mår dåligt, annars kommer jag till slut att bli lämnad, folk orkar ju inte, and belive me when I say this. Ja fattar er! JAG  hade inte orkat med MIG all the time så som jag kan bete mig, men samtidigt så vill jag ibland bli älskad/omtyckt för den jag är. Och jag HAR ju fan bättrat mig, INGEN kan påstå nått annat. Bara på ett år har jag näst intill blivit en hel människa, men som sagt, vissa fallgropar förekommer ju. Dessa kan t.ex vara och bero på min impulsivitet. FEST IKVÄLL; YEEAH RIGT! o när jag säger fest, blir det oftast fest.Och när jag säger fest på en ångest vecka, blir det ibland (inte alltid längre men sometimes krabb!) Typ Johanna blir full som ett fanskap, asdryg o ingen pallar me en, haha! Ja ölsinne har ja kanske inte till 100, men ta mig för den ja e! Ibland e ja ju rätt skojsig ändå, håll me ?? hihi :):):)

Har ett gott hjärta iaf o blir jag jobbig på fyllan o ibalnd även vid andra tillfällen så är det ju faktiskt aldrig med meningen, jag är bara som jag är, kan inte bli någon annan, och jag har seriöst slutat försöka faktiskt! Har ju vänner jag vet älskar mig, pojkvän som är helt underbar så vafan blir man så depp o ska klaga på allt o alla ibland för? Kanske beror allt på den där störningen dom påstår att man har, eller oxå är det bara drömmar som sabbats och sår som tagit lång tid att läka (vissa inte fullläkta än ens)... Man har trots allt hunnit med en del i sitt 21 år långa liv, men det har ju gjort mig till den jag är idag och jag tycker faktiskt om mig själv för jag är snäll, ömtålig och skör, men snäll! Skönt det e o bara sitta och skriva av sig här ibland... skiter la i om nån läser det eller inte, det e bara fett skönt. Inge vidare o skriva dagbok för hand, får ju skrivvärk i handen efter bara nån minut fan! 


För övrigt så har jag världens hemskaste mensvärk, känns som tusen knivar som hugger i min livmoder, o så älskar ja min Robin mest av allt.

4-ever and that's 4 sure!

Bilden är i vilket fall från Diabas förra året. Skev fest, fina minnen, o fuck me va smal man va (!) Anyway, sommar, FATTA!!!! IIH

¤LYCKA¤


Love/Light

/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards