Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Fairy J - 28 juni 2007 14:38

Jobbar nu igen... Hon sover så jag satte mig här en stund...

Kom idag på att "SHIT JA E JU ASSFET" när jag skulle prova ett par av mina älsklings byxor och inte fick upp de tre sista knapparna (till historien hör det till att dom va lagom för 4 veckor sen)

Blev rackans förbannad, slog igen dörren och gapade lite på vägen till jobbet, men under dagen har jag kommit fram till slutsat

a) Jag måste sluta äta godis. Allt detta socker har för det första gjort mig helt beroende, samt fet, so no more candy!

b) Sluta äta mat näst intill HELT tills jag ser hur kilorna falnar ner igen (dvs ett knäckebröd till frukost, sallad till luch osv)

c) RÖRA MER PÅ MIG )jag =Soffpotatis nr 1!)


Ja jag har länge insett att jag vill och behöver gå ner i vikt men idag blev bara droppen... Nu är det slut på detta, 10 kg på ett halvår, snälla  nån ge mig hellre en riktigt plågsam torterande död än att tvinga mig leva med detta! Har alltid HATAT fett, feta människor, fett=SNUSK, avsky kissbajsdö!

Och vad hände?!? JO jag gick själv och blev fet!! Säkert karma efter alla mina asgarv åt feta människor på teve! :(

Ne FÖRÄNDRINGEN började redan idag klockan nio, har hittils ätit en tomat och skickat iväg Robin till att köpa massssvis av sallad och grönsaker!

Varför ska man behöva sota för att man lagt ner knark och cigg vavavavà???

ORÄTTVIST!!!!!

WELLLL bara till att rätta till detta lilla problem igen, finns nämligen en våg här, och när ja komemr tillbaka hit på mitt andra pass om två veckor efter helgen, så ska ja gått ner MINST 2 kg, så jag ser att det rör på sig iaf =)


för övrigt (ursäkta att min blogg är så tråkig och består av sååå mkt MIG,. den borde egentligen bestå av mycket mer nån annan (?) fast då hade det ju inte vatt MIG bloggen va om  så ja antar att det är lugnt att ösa på om sina ilands problem, and so what ja vet att ja e dryg så skippa läs denna bloggen för ja kommer alltid att va självupptagen!)


jOOO, för övrigt så läser jag en skitbra bok av Marian Keyes just nu, men den är bitvis så hemsk och sorglig att ajg får tårar i ögonen. Handlar om en tjej som råkat ut för en bilolycka och förlorat sin man, och hur hennes liv fortsätter efter tragedin... Usch, vill inte ens tänka på att förlora min man!

Jobbar tills tio ikväll... Drygt när 6 timmar gått och man fortfarande inte ens jobbat hälften av tiden på sitt jobb (!) men jag ska klara det!

Nu ska jag ringa min älskling


SO LONG!

Ovido - Quiz & Flashcards