Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Fairy J - 22 juni 2007 00:10

NU idag är det midsommar! Har varit ute hos mammi and pappi hela kvällen, grillat, snackat, myst och haft det gott!

Skönt med lite familje stunder som INTE slutar i katastrof, glas som slängs i väggen och stora gräl! =)

Mamma och pappa har verkligen skärpt till sig, eller är det jag som gjort det ?

Imorn blir det Hässleholm, mamma har gjort två underbart vackra midsonmmar kransar till mig. En som jag tänkte ha, i vita blommor och rosor jag plockade i deras trädgård, och en minst lika vacker i lite andra färger. Ska ge den till någon jag VERKLIGEN tycker om, som gillar blommor, flowerpower, och som det känns rätt att ge den till.

Har köpt massor utav midsommarmat oxå, blir nog lite svårt att kånka med sig allt ner till SKAUNE men det reder vi la ut :P MaSsa dans, soo lovely!

Druckit lite öl ikväll, mysigt att bara slappa.... Ska snart sova...

But.... Love 2 U all out there!

And cozmo? Who are U?


/J

Ovido - Quiz & Flashcards