Direktlänk till inlägg 19 juni 2007

Besviken!

Av Fairy J - 19 juni 2007 17:45

Är så jävla irriterad just nu alltså! Ok, jag har varit på jobbet och kom hem lite efter ett och tänker "Nu ska jag hitta på nått under dagen så det inte blir så att ja går o lägger mig o sover för då kommer ja aldrig komma in i rätt dygns rytm" så jag funderar lite på vad ja ska hitta på för att fördriva tiden fram tills ikväll. Så ringer en polare (INGA NAMN NÄMNDA) och ber om att få låna cash för den personen är skithungrig  (vilket jag inte har)  så jag bara "NE men kom över hit o käka lite annars då" eftersom ja inte kan låna ut nårra pengar,o så bestämmer vi det. Ett slag senare ringer personen och säger att hon har fixat cash och inte behöver komma över o käka men att vi kan umgås ändå så hon skulle ringa... Och tiden gåååår o gåååår o såklart lyckas ja somna ändå en timme tills Robin väcker mig o då ringer ja henne o kollar NÄR hon tänk komma över. NEHE då ska hon VÄNTA på en annan grej och har inte tid längre. VAFAN!!!!!!!!!!!! VAFAN e det me alla i den här stan????? Kan ni inte umgås me folk om man inte knarkar tillsammans med er, lånar er pengar eller HAR nått NI kan FÅ?!?!?? FUCK OFF säger ja bara! Är fett  trött på detta nu, jag knarkar inte längre, och ska fan sluta umgås me folk som gör det också, för ni blir fan ta mig DUMMA I HUVVET!

Kom inte och kalla er mina VÄNNER om det städigt ska va på ERA villkor, pallar inte med det nått mer! Ni bara utnyttjar en ju, bara för man e schysst mot er! Från och med nu, FIXA ER EGEN MAT, EGNA CIGG, och EGNA CASH! Så länge ni bara hör av er när det är nått ni vill ha kommer jag inte se er som mina vänner eller höra av er med till er, hellre ensam än omringad av morallösa idioter!

Ursäkta mitt uttryck men ja e bara sååå jävla trött! Robin är och fiskar och jag är lixom inte sugen på att göra det idag, ville bara umgås me en polare men neheeeereeeee. SORRY tänker iaf inte sjunka t er nivå och knarka sönder mig igen för att få friends. Det är NI som loosar en polare, inte jag!

HEJDÅ!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards